Det går förvånansvärt bra faktisktLåter jobbigt! Jag lyckades få sova nästan två timmar jag. Ibland kan jag sakna nätterna i Vaggeryd, ibland fick man ihop 5-6 timmars söm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går förvånansvärt bra faktisktLåter jobbigt! Jag lyckades få sova nästan två timmar jag. Ibland kan jag sakna nätterna i Vaggeryd, ibland fick man ihop 5-6 timmars söm.
Erfarenhet! En kompis köpte snorbilligt hus där uppe
Var får ni alla era idéer ifrån?![]()
Har petat i mig yoghurt till frukost och väntar nu otåligt och nervöst på att resultatet för antagningen till höstterminen ska släppas. Det lär vara minst fyra timmar kvar innan det händer, hur distraherar jag mig tills dess?
Jag funderar också på när man kan börja anta att det är eftermiddag... Men jag försöker att tänka att det är ett par dagar framåt, det går ju rätt bra i några minuter...Har petat i mig yoghurt till frukost och väntar nu otåligt och nervöst på att resultatet för antagningen till höstterminen ska släppas. Det lär vara minst fyra timmar kvar innan det händer, hur distraherar jag mig tills dess?
Jag gör mitt bästaSurfar runt på Buke?![]()
Det brukar komma mellan kl 12-15, så även om man står ut till kl 12 blir det ju ett olidligt fortskridande av tiden därifrån om resultatet dröjer. Och sen kommer varenda jävel rusa in, så allt kraschar och ingen kan logga in. Vi borde helt enkelt ställa in oss på kl 20 ikväll!Jag funderar också på när man kan börja anta att det är eftermiddag... Men jag försöker att tänka att det är ett par dagar framåt, det går ju rätt bra i några minuter...![]()
Fortsätt på den inslagna vägen och låt bli dom. Gå i frisk luft istället!Jag funderar på om jag ska köpa cigaretter idag om det är fint promenadväder på lunchen. Har inte rökt på tre dagar så jag är lite kluven![]()