Här vräker det ner oxåSka kliva av tåget strax. Det verkligen vräker mer regn. Tur jag tog regnjackan. Synd bara att huvan inte satt på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här vräker det ner oxåSka kliva av tåget strax. Det verkligen vräker mer regn. Tur jag tog regnjackan. Synd bara att huvan inte satt på.
Men disken o röjningen efter helgens bravader är avklarad?
@Monimaker:
Ja, jag tänker alltid att det inte är så farligt, lägger ifrån mig collegetröjan och går ut och... Ångest
Jag vet ju att folk varken kommer bry sig eller kommentera. Jag vet ju. Men det försvinner liksom i samma stund jag kliver utanför porten.
Jag har ju inte ens stora storlekar
Jäkla hjärna
@Trott: Det är ju jättebra
Jag har bara mörkt i garderoben
Oh ja, det är avklarat
Du menar att det finns utrymme att avancera?Attans också...då var vi inte så farliga ändå.
Ska jag dansa regndans igen?Oj nä men titta!!
Solen skiner från klarblå himmel.... IGEN
Kunde inte molnen fått bo på himlen utanför mig en stund till
Du menar att det finns utrymme att avancera?
Du skulle ju dansa
Jag släpper allt och ställer mig och dansar:
Absolut!Åh en GIF
( skämta bara, en på 101 sidor är helt ok )
För visst var det en per tråd
Jag har så ologiska tankar om mig själv och mitt utseende som kommer direkt när jag inte kan gömma mig i tält
Jag vet ju att det inte är så, men kjol/klänning/kortbyxor får mig automatiskt att tro att jag borde ställa upp i typ Biggest Loser. Så orimligt och jag blir ledsen över att jag gör så mot mig själv.
(Ursäkta inlägg 72518 om detta. Jag jobbar på det ).