Jag läste baJSKolarInvestera i några fina baskjolar så är saken biff!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste baJSKolarInvestera i några fina baskjolar så är saken biff!
Jag hade ju en asbra kjol, som försvann
Menar du att jag måste shoppa?
Jag läste baJSKolar
Hann precis ut till kaninen och tillbaka innan regnet vräkte ner
Hittar jag inte nytt hem till honom snart så ska han kastreras och så måste jag hitta en minikompis
Han är ju så liten
Nu blir det kaffe i väntan på uppehåll för kvällspromenad med hunden.
Jag trivs lite för bra
Det skulle vara praktiskt att känna sig bekväm i kjol alternativt klänning
Hoppas du får en bra natt!Snart dags att åka till jobbet..
Jag väntar på att kunna gå ut med katt lådan.Hann precis ut till kaninen och tillbaka innan regnet vräkte ner
Hittar jag inte nytt hem till honom snart så ska han kastreras och så måste jag hitta en minikompis
Han är ju så liten
Nu blir det kaffe i väntan på uppehåll för kvällspromenad med hunden.
Här pissar det
Tack hoppas jag medHoppas du får en bra natt!
Du får skaffa en kvinnlig sambo
(OBS en hel del ironi i det här)
Jag har så ologiska tankar om mig själv och mitt utseende som kommer direkt när jag inte kan gömma mig i tältTrivas är bra!
Vad är det med kjol/klänning som du inte känner dig bekväm med?
Jag har så ologiska tankar om mig själv och mitt utseende som kommer direkt när jag inte kan gömma mig i tält
Jag vet ju att det inte är så, men kjol/klänning/kortbyxor får mig automatiskt att tro att jag borde ställa upp i typ Biggest Loser. Så orimligt och jag blir ledsen över att jag gör så mot mig själv.
(Ursäkta inlägg 72518 om detta. Jag jobbar på det ).
Jag har gått över från jeans/mjukisbyxor till att bara använda kjol/klänning och leggings och det är så mycket bekvämare! Jag är en med ett gäng extra kg och har också nojat över "hur tycker andra att jag ser ut " men har mer och mer kunnat släppa det Resonerar att har jag tillräckligt glada kläder är det ingen som tänker på den där valken underJag har så ologiska tankar om mig själv och mitt utseende som kommer direkt när jag inte kan gömma mig i tält
Jag vet ju att det inte är så, men kjol/klänning/kortbyxor får mig automatiskt att tro att jag borde ställa upp i typ Biggest Loser. Så orimligt och jag blir ledsen över att jag gör så mot mig själv.
(Ursäkta inlägg 72518 om detta. Jag jobbar på det ).