Har du hittat våra barndomshästar?Popcorn!
Borde plocka undan lite men fasen, jag är lat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du hittat våra barndomshästar?Popcorn!
Borde plocka undan lite men fasen, jag är lat.
Men guuuu, hittade precis på fb att man kan köpa "nagellack" till hästens hovar... alltså nu börjar det gå för långt....
Har du hittat våra barndomshästar?
Blä, jag som inte ens gillar rosa. Nä, jag kör på hederligt hovfett istället, bra för torra hovar också.Vi får väl köpa chockrosa till våra damer Eller nä, skulle aldrig göra så mot min häst.
Jaaaa, mackorna kan jag äta till frukost imorrn, blir nog inte så bra med popcorn till frukost....elllleeeer?
Du gör inte det va?Förstår inte aaaaalls vad du menar . .
Känner att jag behöver en stylist innan jag träffar dig, annars får du nog en hjärtattack
TackDu ser bra ut som du är.
Du får skaffa en kvinnlig samboFunderar på om det finns någon maskiner som handlar, lagar mat, plockar undan och torkar köksbänken att köpa?
Säg inte att jag ska skaffa mig en sambo.... det blir bara mera jobb!
Tack
Men jag behöver definitivt sluta med mina för stora jeans och collegetröjor, jag måste bara våga ta steget
Det är himla störande att inte kunna somna när man vill, man borde ha en egen timer så man slapp tänka på detJag som skulle sova innan nattjobb kunde inte somna. Lär va pigg som fan inatt.
Det är himla störande att inte kunna somna när man vill, man borde ha en egen timer så man slapp tänka på det
Jag trivs lite för bra
Till vaddå? Trivs du i dina stora jeans o collegetröjor?
Jag trivs lite för bra
Det skulle vara praktiskt att känna sig bekväm i kjol alternativt klänning
Apropå det så har min enda bra kjol försvunnit. I lägenheten, som är 28kvm
Jag hade ju en asbra kjol, som försvannInvestera i några fina baskjolar så är saken biff!