Vad i hela friden gör vi? Del XXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska förbi stallet och titta till gulleponken. Och sedan dra med mig sambo och tonåringen för att fixa pass till henne.

Men alltså, jag ska ju masa mig in i duschen så jag kan traska in till stan ju. Åka söta linfärjan :love: den här stan är ljuvlig på så många sätt.

Har svettats runt på en kortis med hundarna. Det är grymt kvavt ute :wtf: .
Nu har jag vilostund i soffan. Sen måste jag plantera om fler tomatplantor.

Hej o hå vad ni skriver.
Jag sitter på jobbet och här ska jag vara till 21.30 ikväll. Sen bär det hemåt för att sova innan jag ska vara tillbaka igen 06.00 imorgon bitti.
An någon konstig anledning råkade jag säga ja till tre övertidspass, vad hände där??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 134
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
238
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 254
Senast: Squie
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar