Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cykeltur, dusch och lunch - check!
Har även tagit av plastnätet som suttit över de två större såren ett tag, för det började lossna i kanterna. Det kommer bli skitfula ärr efter det här Har fortfarande ingen känsel i huden på en yta av ca 8x8 cm heller. Värdelöst.
Ärren får jag ersättning för tidigast 2 år efter skadan, hur det är med känseln vet jag inte (det kanske går under funktionsbortfall? i så fall är det 2 år även där). Det känns just nu värre med känseln än med ärren, men ärr kan ju påverka även muskeln i framtiden så helst hade jag ju skippat båda delarDet måste ju ditt försäkringsbolag ersätta för iaf!
*stor kram*
Är det någon särskild anledning till att ni inte flyger? När jag åkte till Arvidsjaur från Kalmar föredrog jag att flyga.
Det är ju LÅNGT dit! Även för mig som är van att tröska runt i Norrland (särbon som bor i Dorotea tycker Arvidsjaur är jäkla off också ).
Vi ska begrava min lilla farmor. Och sen packa med oss en massa saker hem. Så det är för att få med oss sakerna.
Är det någon som vet hur det funkar när jobbet skickar en på kurs, får man ersättning för resekostnader och restiden?
Jag har beslutsångest..
Det är olika från arbetsgivare till arbetsgivare.
Jag har precis tagit mig igenom dusch och det som krävs för att vara någorlunda presentabel, vägrar liksom gå som nått katten släpat in, så nu väger jag om jag ska ta klipphäng innan jag traskar in till stan...Vad gäller beslutsångesten?
Tack!Då förstår jag. Hoppas att allt går bra trots det tråkiga ärendet.
Det tar jätte lång tid innan den kommer tillbaka.Har fortfarande ingen känsel i huden på en yta av ca 8x8 cm heller. Värdelöst.
Jag har precis tagit mig igenom dusch och det som krävs för att vara någorlunda presentabel, vägrar liksom gå som nått katten släpat in, så nu väger jag om jag ska ta klipphäng innan jag traskar in till stan...
När är risken att hantera fulla norrmän minst