Vad i hela friden gör vi? Del XXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Cykeltur, dusch och lunch - check!
Har även tagit av plastnätet som suttit över de två större såren ett tag, för det började lossna i kanterna. Det kommer bli skitfula ärr efter det här :( Har fortfarande ingen känsel i huden på en yta av ca 8x8 cm heller. Värdelöst.

Cykeltur, dusch och lunch - check!
Har även tagit av plastnätet som suttit över de två större såren ett tag, för det började lossna i kanterna. Det kommer bli skitfula ärr efter det här :( Har fortfarande ingen känsel i huden på en yta av ca 8x8 cm heller. Värdelöst.

Det måste ju ditt försäkringsbolag ersätta för iaf!

*stor kram*

Det måste ju ditt försäkringsbolag ersätta för iaf!

*stor kram*
Ärren får jag ersättning för tidigast 2 år efter skadan, hur det är med känseln vet jag inte (det kanske går under funktionsbortfall? i så fall är det 2 år även där). Det känns just nu värre med känseln än med ärren, men ärr kan ju påverka även muskeln i framtiden så helst hade jag ju skippat båda delar ;)

Är det någon som vet hur det funkar när jobbet skickar en på kurs, får man ersättning för resekostnader och restiden?

Bor ni norr om Töreboda,typ slätte ,Hova så är det dags att gå in o dra ur kontakterna till det värdefullaste. Stort svart åskmoln är på ingång. Här smäller det så huset skakar.

Vad gäller beslutsångesten?
Jag har precis tagit mig igenom dusch och det som krävs för att vara någorlunda presentabel, vägrar liksom gå som nått katten släpat in, så nu väger jag om jag ska ta klipphäng innan jag traskar in till stan...

När är risken att hantera fulla norrmän minst :p

Jag har precis tagit mig igenom dusch och det som krävs för att vara någorlunda presentabel, vägrar liksom gå som nått katten släpat in, så nu väger jag om jag ska ta klipphäng innan jag traskar in till stan...

När är risken att hantera fulla norrmän minst :p

Åh, då förstår jag. Hur är vädret?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 134
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
238
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 254
Senast: Squie
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar