Vi ska till Arvidsjaur.
Är det någon särskild anledning till att ni inte flyger? När jag åkte till Arvidsjaur från Kalmar föredrog jag att flyga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ska till Arvidsjaur.
Det var väl onödigt!Jag är ganska hård som förälder men i det här fallet var jag väldigt hård även mot mig själv
Vi ska till Arvidsjaur.
Allt ovanför Uppsala är Norrland, med skog och mörker och livsfarliga djurDet är ju LÅNGT dit! Även för mig som är van att tröska runt i Norrland (särbon som bor i Dorotea tycker Arvidsjaur är jäkla off också ).
Det var väl onödigt!
Det blir ju det tyvärrJag hade nog kunnat leva på sushi men det blir ju rätt dyrt i längden
Det blir ju det tyvärr
Allt ovanför Uppsala är Norrland, med skog och mörker och livsfarliga djur
Det är ju det här med att jag är så handikappad i min finmotorik (Men Mathilde påpekar ofta att jag lovat att vi någon gång ska prova. Varför har hon lika bra minne som jag? )
@LadyCovergirl: Finns säkert något verktyg som man kan använda för att underlätta!
Jag äter sushi med gaffel just pga det problemet
Det är faktiskt inte så svårt. Nu kan jag medge att min sushi såg inte ut så där i början men jag har ju faktiskt övat i nästan 20 år (jag började göra sushi under första åren jag pluggade på universitetet).
Tro mig, jag hade misslyckats även med verktyget
Jag växlar mellan fingrar, pinnar och gaffel
@LadyCovergirl: Finns säkert något verktyg som man kan använda för att underlätta!
Jag äter sushi med gaffel just pga det problemet
Tro mig, jag hade misslyckats även med verktyget
Jag växlar mellan fingrar, pinnar och gaffel