Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hey guys! Jag har samboproblem. Någon som har tips??
Sambon kräver glass. Så jag gjorde glass, som en schysst sambo gör liksom. Och så äts inte portionen upp ens! Känner mig så... Ouppskattad. Enda jag duger till är köksarbete, men ändå får jag äta all mat självViiiisst visst är idel öra![]()
Hey guys! Jag har samboproblem. Någon som har tips??
Ja. Men det spelar liksom ingen roll. Vi har gått över till att skriva våra budskap till varandra i stället, trots att vi är i samma rum. Hållbart, much??Ifrågasätter starkt detta påstående
KOMMUNIKATION är viktigt! Har du försökt att föra fram ditt budskap med en trevligare ton?![]()
Inte bra, det kan bara gå utför från och med nu. Jag tror att du måste anstränga dig ännu mer och stötta din fantastiska sambo. Hen har säkert bara en liten magsäckJa. Men det spelar liksom ingen roll. Vi har gått över till att skriva våra budskap till varandra i stället, trots att vi är i samma rum. Hållbart, much??
Bör jag dumpa? Eller bita ihop? Bara stå ut och fortsätta som nu? Kan en kräva mer uppskattning? Jag menar, jag lagar ALL mat. Men sambon diskar ju i och för sig. Men det är också typ det ENDA vi gör. Äter och diskar. Är inte det lite sjukt???Inte bra, det kan bara gå utför från och med nu. Jag tror att du måste anstränga dig ännu mer och stötta din fantastiska sambo. Hen har säkert bara en liten magsäck![]()
Kan vi prata med dig???Jag tror att ni behöver mer professionell terapi @LindgrenV @Reykjavik !!! GÅ OCH PRATA UT MED NÅN!!!
Akta dig så du inte blir dumpad först!Bör jag dumpa? Eller bita ihop? Bara stå ut och fortsätta som nu? Kan en kräva mer uppskattning? Jag menar, jag lagar ALL mat. Men sambon diskar ju i och för sig. Men det är också typ det ENDA vi gör. Äter och diskar. Är inte det lite sjukt???
Is that i threat?Akta dig så du inte blir dumpad först!![]()
Is that a threat?
Grattis på födelsedagen!Jag tror att ni behöver mer professionell terapi @LindgrenV @Reykjavik !!! GÅ OCH PRATA UT MED NÅN!!!
Grattis på födelsedagen!
PS. Är du möjligtvis psykolog?![]()
Visst fyllde du 22?Tackar tackar!
Alltså efter några sippar från boxen är jag det mesta!!!! Äre några frågor älleeeeer??
Nej. Din sambo menade bara väl och behöver säkert STÖTTNING!Visst fyllde du 22?
Min sambo glömde precis vår middag i ugnen. Så den är "extra crunchy". Får man slänga potatis i skallen på sin glömska sambo?
![]()
Min sambo behöver lära sig att släppa saker i tidNej. Din sambo menade bara väl och behöver säkert STÖTTNING!