Dags att natta barnet och därefter ska jag duscha och tvätta håret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att få veta att någon ljuger om mig på jobbet. Jävla skitställe. Det är dessutom på chefsnivå, och jag vet inte om det är på mitt företag eller på DHL som det hittas på saker.
Det kommer inte att hända. Alla skyller på någon annan och ljuger för att rädda sitt eget skinn.Det är fan helt sjukt. Jag hoppas facket rycker tag i det hela ordentligt.
Det kommer inte att hända. Alla skyller på någon annan och ljuger för att rädda sitt eget skinn.
Det där är en vinnare, då tär ni inte på varandra!Ja. Men det spelar liksom ingen roll. Vi har gått över till att skriva våra budskap till varandra i stället, trots att vi är i samma rum. Hållbart, much??
Det där är en vinnare, då tär ni inte på varandra!
Jag och sambon kan sitta med ryggen mot varandra och kommunicera via skype ibland
Och grattis @tornblomma
Det kommer nog inte att hända det heller. Jag måste ta mig därifrån...Bara de slutar så
Det kommer inte att hända. Alla skyller på någon annan och ljuger för att rädda sitt eget skinn.
Usch. Säger som @athena_arabians - koppla in facket.Kul att få veta att någon ljuger om mig på jobbet. Jävla skitställe. Det är dessutom på chefsnivå, och jag vet inte om det är på mitt företag eller på DHL som det hittas på saker.
@LindgrenV Jag förstår att du har "tuffa problem" antingen är det dumpa, bli dumpad eller så kan det hjälpa att införskaffa en blå Micro om det är riktigt illa men med tanke på att glassen inte åts upp så kanske 1177 kan ge bra råd
Låter inte helt bra att lämna glass, kan vara akutproblem så var observant på allmän tillståndet.
Tack och lov...jag trodde vi var ensamma om detHA! Det gör jag och särbon ibland också (fast någon sitter oftast i köket)
Det är inte klart alls än, vi har knappt hunnit prata i telefon...Men du ska väl byta jobb nu va? Bit ihop till dess!
Har inte hunnit gå med i facket än. Vet inte vad jag ska säga om jag kontaktar dem heller.Usch. Säger som @athena_arabians - koppla in facket.
Det är inte klart alls än, vi har knappt hunnit prata i telefon...
Har inte hunnit gå med i facket än. Vet inte vad jag ska säga om jag kontaktar dem heller.