Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast, skulle hon bli dräktig så tas ungarna ändå bort vid kastreringen väl...?

Ja, men jag vill inte riskera att hon springer bort nu när hon löper. Hon går inte av gården i vanliga fall, men det finns en stor risk att hon gör det nu när hon löper. Jag vill inte heller kastrera en högdräktig katt eller ha kattungar, så jag får skylla mig själv att hon får vara inne ett par dagar och skrika. Det värsta som kan hända är att hon klöser tapeter men förhoppningsvis har hon fullt upp med att löpa.

Lillungen var med på uppvärmningen, sedan började hon känna av ont i halsen och orkade inte hänga på mer. Så vi åkte och köpte glass istället.

@Bexzor: Ljudet av en kåt katt är verkligen underbart :meh:
Ja och speciellt 3 på natten utanför sovrumsfönstret när man sover som bäst. :meh:

Apropå ljud, jag har ju börjat ta långpromenader i skymningen varannan kväll och jag går på en jättegammal och nästan osynlig stig. Nu flera kvällar har jag hört hovklamp bakom mig men den tillhörande hästen syns inte till. Jag nämnde detta för grannen för dom rider åt det hållet men fick veta att dom bara ridit just där 3-4 gånger under alla år för hästarna blir heltokiga där och försöker fly. :o

Tagit mig igenom mina jobbtimmar denna vecka. Nästa vecka har jag begärt semester så nu firar jag in det med en kall cider i halvskugga på altanen. Har undvikit alkohol länge pga mediciner och eftersom vi försöker få barn, men kände att nu ville jag faktiskt unna mig en.
Det förstår du väl att om man slappnar av blir alla barn gjorda ;)
OBS!!! Ironi och nåt som alla barnlösa får höra till leda och som faktiskt inte är sjyst alls.

Nu till allvaret. Du förtjänar en cider:heart så bara njut.
Kanske ska ta mig en mojito jag.
Äter ju dock 2 alvedon 665 gånger 3 plus Ipren så vet inte riktigt om jag vågar.
Är en fegis när det gäller att blanda sånt jag.
Vilket fick mig att kom ihåg att jag måste ringa om ett nytt EKG
Dags för efterkontroll av hjärtbesvären nu ju

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 763
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 619
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka