Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kossor är muuuusiga och blir riktigt kelsjuka om man ger sig lite tid att umgås med ko-mpisarna.Dricker kaffe efter att ha sett hyresvärden börjat sätta stolpar , vi ska få hit kor så småningom, och inser vad skönt det är att vara ledig från jobb
Tömköra?
Sitter med fötterna i kallt vatten, med fläkten på 16 grader. Hatar sommar. 29 grader inomhus.
AF och regler = contradictions in term...Men...AF..den tanten ska vi inte ens diskutera. Förresten...har ni koll på AF regler om aktivitetsrapporterna?
Fast, skulle hon bli dräktig så tas ungarna ändå bort vid kastreringen väl...?Lyssnar på en katt som löper .
Har bara mig själv att skylla, för jag har både glömt och förhalat att boka hennes kastrering. Snabbt på telefonen till veterinären som kan om 2 veckor , så imorgon ska jag hämta p-piller som hon får äta så länge. Veterinären tippade på 2-3 dagar med p-piller innan man brutit löpet, så just nu är det mindre skoj att vara utekatt eftersom hon måste vara inne så hon inte sticker iväg för att sedan komma hem högdräktig. Så ja jag är rätt irriterad på mig själv som kunde bokat tid tidigare
Kossor är muuuusiga och blir riktigt kelsjuka om man ger sig lite tid att umgås med ko-mpisarna.
Middagsfika med en kossa (eller tjur) som ryggstöd är hur mysigt som helst och vill man ha mjölk i kaffet så är ju mjölkbaren inom en armlängds avstånd.