Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det tär på en, man vill ju att hon ska tycka om livet och ha det bra men det verkar inte som om hon tycker det. Det är jättesvårt, ena stunden klagar hon på att det aldrig händer något men i nästa stund vägrar hon att delta i det som händer. Igår hade i princip hela boendet åkt iväg till en älgpark. Hon hade vägrat att följa med och stannade kvar hemma, de var då typ tre boende på tre personal och jag har sett bilder hur de satt ute i solen och fikade på tårta som de hade gjort tillsammans. Men när hon ringer så har hon inte sett en människa på hela dagen...

Det blir bättre (för dem) när de väl är över kanten sas. Inte för oss :cry:

*stor kram* :heart

Plats 116 i kön till FK......

O den stackars tjejen som svarade på FK var mer försräckt över min situation än vad jag är. HON kände hon gjorde ett dåligt jobb så det fick jag räta ut o ge henne lite cred. ;)

Men...AF..den tanten ska vi inte ens diskutera. Förresten...har ni koll på AF regler om aktivitetsrapporterna?

O den stackars tjejen som svarade på FK var mer försräckt över min situation än vad jag är. HON kände hon gjorde ett dåligt jobb så det fick jag räta ut o ge henne lite cred. ;)

Men...AF..den tanten ska vi inte ens diskutera. Förresten...har ni koll på AF regler om aktivitetsrapporterna?
Vad vill du veta?

Ramlade precis ner i ett hål i vägen. Mitt högra ben/knä är nu cirka dubbelt så stort som det vänstra. Kaos. Hade jag varit en sur tant hade jag anmält detta till ngn samhällsinstans. Men försöker bita ihop och hoppas på att inte avlida av smärtan

Jag är inte avis på handläggarna där...tyfusan! :(
Tror allt för många av dem känner att de gör ett dåligt jobb, tyvärr. och de som orkar jobba där är fan värda en massa cred! Men de får ju bara höra vad de gör dåligt och hur missnöjda folk är :(
Jag har aldrig varit direkt missnöjd med dem mer än att beslutet dröjde typ ett halvår, och soc gjorde livet lite mindre värt att leva under tiden.
Dock lider jag verkligen med de som hamnar i helvetsklorna och blir fast där. Jag hoppas att jag aldrig blir en av dem...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 768
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 619
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka