Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick en fix idé att borde de inte gå att studera i england istället för i sverige eller är det skitsvårt och totalt bortkastad tid

Det har åskat här = vi stängde av wifi och jag har försökt ha internet i mobilen... jag har knappt haft H+ :meh:

@Trott: Jag ser på Lightning Map att det smällt hos er, vi får väl se om det tar sig hit. Det är jättekvavt och när jag var till en fd kollega i Falun kom det ett par regnskurar men inga smällar. Här ute verkar det inte ens ha regnat.

Det har jag med gjort! Helt magiskt :love:
Ja visst är det! :love::love:
Har varit med om så udda grejer så det är inte klokt (och då har jag ändå inte varit "värst") men också så otroligt starka.
Efter min första resa bröt jag ihop fullständigt och bara grät, grät och grät....så jag hade tur att jag hade mina vänner där :heart
Det var något så otroligt starkt och vackert så känslorna bara svämmade över :love:

Här har det mullrat lite,inget regn ingen Lightning, så såg att den stannade i Karlsborg.
Och där kan den hålla sig,för vi ska gå längs med kanalbanken på promenad.

Kaffe. Jag behover mer kaffe. :cautious: I dag blir det en stressig dag, mycket som maste goras. suck. Nar jag helst sitter kvar med mitt morgonkaffe och surfa natet. Oh well, det ar val dags att starta dagen da.O_o

Efter att ha bott i Florida (the thunder and lightning capital of the world) i flera ar berors jag inte av aska och blixtar langre. Dar kommer det sa fort att man lar sig att ta skydd snabbt och vanta ut det.

Ja visst är det! :love::love:
Har varit med om så udda grejer så det är inte klokt (och då har jag ändå inte varit "värst") men också så otroligt starka.
Efter min första resa bröt jag ihop fullständigt och bara grät, grät och grät....så jag hade tur att jag hade mina vänner där :heart
Det var något så otroligt starkt och vackert så känslorna bara svämmade över :love:

"Udda" är ett ganska vitt begrepp, kanhända det är rätt normalt för mig, mitt spann är brett och rätt fördomsfritt :D

En bedrövligt långsam dag på utbildningen. Genomgång av RAKEL, som jag har jobbat med i fyra år :banghead: Nåja, har hängt en del med T iaf.
Efter utbildningen har jag fixat till en trasig nagel samt varit i Lund och blivit spraytan:ad. Nu ska jag fixa packning inför onsdagens festande, kolla på vilka kläder jag ska ha på mig samt försöka att i det närmaste skriva klart mitt föredrag till onsdag förmiddag. (Där en av utbildarna gav oss panik genom att idag kliva in med ett körschema inför morgondagens presentationer :eek: Det hade tydligen blivit en miss i vårt schema men de fick rätta till det så att vi redovisar på onsdag som vårt schema sa.)

Kaffe. Jag behover mer kaffe. :cautious: I dag blir det en stressig dag, mycket som maste goras. suck. Nar jag helst sitter kvar med mitt morgonkaffe och surfa natet. Oh well, det ar val dags att starta dagen da.O_o

Efter att ha bott i Florida (the thunder and lightning capital of the world) i flera ar berors jag inte av aska och blixtar langre. Dar kommer det sa fort att man lar sig att ta skydd snabbt och vanta ut det.
Jag älskar blixt o dunder ! Men är rädd om mina el grejor,eller ja tv o dator.

I söder är det bara varmt. Mina föräldrar är på semester någonstans. Jag tror att de någon gång har sagt Kroatien. Oavsett var de är så var det varmt och de skröt om 27 grader. Mhm. Det har vi här i Skåne också :p Dock avskyvärt eftersom vi var tvungna att ha uniform idag och behöver ha det imorgon också :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 768
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 619
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka