Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag med gjort! Helt magisktJag ska på trumresa imorgon (shamansk typ transmeditation till olika trumrytmer, så sjukt häftigt!) ska bli så spännande! Man vet aldrig vad man får uppleva
Ja visst är det!Det har jag med gjort! Helt magiskt
Trodde nästan det åskade här med, märkte att det var min mage...Men jäkla åska kom nu då.
Vilar en stund så länge
Ja visst är det!
Har varit med om så udda grejer så det är inte klokt (och då har jag ändå inte varit "värst") men också så otroligt starka.
Efter min första resa bröt jag ihop fullständigt och bara grät, grät och grät....så jag hade tur att jag hade mina vänner där
Det var något så otroligt starkt och vackert så känslorna bara svämmade över
Jag älskar blixt o dunder ! Men är rädd om mina el grejor,eller ja tv o dator.Kaffe. Jag behover mer kaffe. I dag blir det en stressig dag, mycket som maste goras. suck. Nar jag helst sitter kvar med mitt morgonkaffe och surfa natet. Oh well, det ar val dags att starta dagen da.
Efter att ha bott i Florida (the thunder and lightning capital of the world) i flera ar berors jag inte av aska och blixtar langre. Dar kommer det sa fort att man lar sig att ta skydd snabbt och vanta ut det.