Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är nog ganska bra att ha en dotter som har eget företag, mamma kom nyss på att hennes väninna fyller år idag och att hon skulle åka upp å hälsa på. Och så kom hon på att hon kunde ju köpa en spishandduk och grytlapp av mig så slapp hon in å köpa nått i nån affär :rofl:

Vad håller NI på med :rage:

Här råkar Scatan vara på drift en helg och vad händer... tråden inte bara blir FULL (som vanligt) - nej då!! den FÖRSVINNER :nailbiting:
Jag missar alltså årets Buke-bråk :mad::turd:

Fick tråden värmeslag eller.... :p:D
Det har jag nästan fått idag :cautious: men nu är det glass och kaffe, så det kan bara bli bra :up:

Vad håller NI på med :rage:

Här råkar Scatan vara på drift en helg och vad händer... tråden inte bara blir FULL (som vanligt) - nej då!! den FÖRSVINNER :nailbiting:
Jag missar alltså årets Buke-bråk :mad::turd:

Fick tråden värmeslag eller.... :p:D
Det har jag nästan fått idag :cautious: men nu är det glass och kaffe, så det kan bara bli bra :up:
Tyckte inte det spårade ur SÅ mycket med tanke på andra trådar men :)
Jag har nog aldrig varit med om att trådar jag varit aktiv i tagits bort.
Brukar hålla mig borta från tjafs haha

@Snurrfian jo men om de ska flytta maskinerna i tvättstugan på fredagen kan de väl göra det, alt iaf se till att koppla in skiten innan de går på måndagen. Nu måste jag ju ändra min planering totalt. Plus att då kunde jag ju sovit längre om jag hade vetat att det inte skulle gå att tvätta idag. :p

Sitter på mamma och pappas altan och njuter och väntar på att syrran ska komma med sin huliganer så dom kan få sina födelsedagspresenter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 763
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 619
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka