Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Råkade visst köpa en Ipad som jag ska hämta på eftermiddan. :o Jag har ruttnat kapitalt på att knappt se texten på gps eller fåne utan glasögon och köra bil med brillor går inte då jag ser som en hök från 5 meter och till en mil framåt utan brillor men närområdet är kasst. Dessutom har jag saknat nätuppkoppling i bilen för har jag webbradion på så kan ingen snacka med mig då jag måste klicka över på "pratkortet" som ju inte har nån surf. Paddan har ju 3g-nätuppkoppling samt wifi-surfpunkt om man vill också. Dessutom har den lång batteritid enligt säljaren och han borde ju veta eftersom han jobbat med datorer sen innan internets tid.
Det här kommer att bli bra tror jag. :down:

Darrar i hela kroppen efter att ha ansträngt mig i värmen men nu är hagjäveln klar och badkaret rent o fullt. Hästarna mår bra iaf ;)

Nu en snabbdusch och sen iväg till jobbet. Jag hoppas jag hinner köpa något att äta för det har jag glömt bort..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 763
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 619
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka