Är väl så
Undrar om hen förväntar sig en födelsedagspresent med.
Lär liksom inte ske haha
Du kan ge henne en faktura på det hon är skyldig dig som födelsedagspresent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är väl så
Undrar om hen förväntar sig en födelsedagspresent med.
Lär liksom inte ske haha
Haha ja jag kanske har mitt fakturablock kvar sen travtidenDu kan ge henne en faktura på det hon är skyldig dig som födelsedagspresent
Inte bada mobil ju*suck* Jag är så förbannat trött på min telefon. Den badar snart i kanalen. *dubbelsuck*
*suck* Jag är så förbannat trött på min telefon. Den badar snart i kanalen. *dubbelsuck*
Försöker tentaplugga...men tänker mest annat Bara tre dygn och en timme till Sommarlov!
Jag är ledsen... jag veet att jag lagt upp denna en gazillion gånger
Den här tråden borde nästan heta "Vad sjutton försöker vi ignorera idag?"Vi är flera som är väldigt bra på prokrastinering i den här tråden
En del av oss multitaskar också! Tre kapitel kvar nu och jag inser att jag nog kan trycka in två kapitel på en PP sida i och med att det stort sett enda som går att säga är att det inte är relevant.Vi är flera som är väldigt bra på prokrastinering i den här tråden
Raderat eller under granskning vet inte men jag blev jätteförvirrad jag med haha .Jag är förvirrad. Den förra tråden är alltså raderad pga tjafs? Inte bara låst? Ingen idé att leta efter den för att läsa ikapp alltså (förklarar varför förvirrade jag inte hittar den i så fall )?
Här är man borta från Buke bara i några timmar och så är förvirringen total
Tror du han har ett doftande ollon ocksåEftersom jag prokrastinerar de luxe har jag bla hittat roliga bilder:
Halva inne eller?
*seriöst, jag har saknat andra tråden hela morgonen för jag ville dela den bilden med er *
Förstår inte alls vad du menarVi är flera som är väldigt bra på prokrastinering i den här tråden
Okej, den får en jävla chans till....Inte bada mobil ju
Men förstår känslan.
Men vilka rövtelefoner vi har.Samma öde som min snabbt närmar sig då Den tycker det är "roligt" att slå av blåtanden hela tiden vilket är för jag använder den alltid.