Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu tror jag äntligen alla väderappar är ense om att det ska bli åska.
Har sån huvudvärk så är på tiden haha

Jag är förvirrad. Den förra tråden är alltså raderad pga tjafs? Inte bara låst? Ingen idé att leta efter den för att läsa ikapp alltså (förklarar varför förvirrade jag inte hittar den i så fall :D)?

Här är man borta från Buke bara i några timmar och så är förvirringen total :eek:

Jag är förvirrad. Den förra tråden är alltså raderad pga tjafs? Inte bara låst? Ingen idé att leta efter den för att läsa ikapp alltså (förklarar varför förvirrade jag inte hittar den i så fall :D)?

Här är man borta från Buke bara i några timmar och så är förvirringen total :eek:
Raderat eller under granskning vet inte men jag blev jätteförvirrad jag med haha .
Och min mobil vägrar skriva korrekt svenska :rage:

Eftersom jag prokrastinerar de luxe har jag bla hittat roliga bilder:

bigdickshalfwayinn.jpg

Halva inne eller? :D

*seriöst, jag har saknat andra tråden hela morgonen för jag ville dela den bilden med er :rofl:*
Tror du han har ett doftande ollon också :rofl:

Varit ute på en promenad med Annie. Jag kan inte nog uttrycka hur mycket jag avskyr den här värmen! När man inte tål sol och måste ha jacka med luvan uppe, handskar och långbyxor så är det inge skoj.

Jaja, jag är ju redan svettig så det är bäst jag går ut igen. Ska dra tråd till en hage, skura och fylla badkar plus lite annat stallfix.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 758
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 617
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka