Ja, det finns de som gör det... Tyvärr.Finns det någon som ens gillar tjafs?
Det hade varit sååå mycket trevligare utan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det finns de som gör det... Tyvärr.Finns det någon som ens gillar tjafs?
Så kände jag en gång när vi i klassen hade julfest. Vi skulle spela typ "jag har aldrig" med hjälp av nån app i mobilen. Jag fick äran att läsa. Jag är från Dalarna. Vi befann oss i Skåne. Till slut efter 70011 "VA?" lackade jag ur lite och fräste ifrån "vafan, jag pratar svenska! Ta och lyssna lite bättre!"
Dessa danskar alltså...
Håller helt med att det hade varit bättre utan, då hade det troligen inte ens funnits några krig i världen heller.Ja, det finns de som gör det... Tyvärr.
Det hade varit sååå mycket trevligare utan
Jamensåatteh... Den där buketräffen kommer ju vara ett halvår lång eller såJag har alla Sanctuary och upp till säsong 10 av Supernatural också
Jag pratar dock skånska när jag är stressad. Fastän jag är född och uppvuxen i Stockholms innerstad
Nej, exakt så är det ju...Håller helt med att det hade varit bättre utan, då hade det troligen inte ens funnits några krig i världen heller.
hänger uppenbarligen inte med i svängarna, men så går det när man lever IRL
Jamensåatteh... Den där buketräffen kommer ju vara ett halvår lång eller så
Ett urval från hyllan: GoT, Haven, Angel, Buffy samt Babylon 5
Du har så bra smak
Hade nog varit en helt annorlunda värld än den vi lever i nu, om så hade varit fallet.Nej, exakt så är det ju...
Angel vill jag se juEtt urval från hyllan: GoT, Haven, Angel, Buffy samt Babylon 5
Ja man får nog gå den vägen
Angel vill jag se ju
Håller på att kolla igenom Buffy nu
Är väl såDu lär ju knappast få se dessa pengar på ett bra tag om det går via kf med tanke på att hen redan är där väl?
Kommer ju inte ihåg det ju!!!Jag gillar den fast den bitvis var lite svag. Inget slår dock slutet på Buffy