athena_arabians
Trådstartare
Det finns alltid plats för Captain Jack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar få klagomål på att jag håller för högt tempo när jag pratar, men hur ska man annars hinna säga allt man vill?Spela in det du vill säga och spela upp i 2x hastighet?
Samma här, folk får väl lära sig att fokusera och lyssna ordentligt iställetJag brukar få klagomål på att jag håller för högt tempo när jag pratar, men hur ska man annars hinna säga allt man vill?
@athena_arabians: Jag hade tänkt att städa, men man kanske skulle ta och se om Torchwood från början?
ooookejrå
Det finns ALLTID tid för Torchwood!
Japp, jag har allt på DVD
ooookejrå
Hoppas de kan hjälpa er och er son
Finns det någon som ens gillar tjafs?Kan tillägga att moderator får väl lägga ihop trådarna om det blir aktuellt och kan vi please låta tjafset vara?
Så kände jag en gång när vi i klassen hade julfest. Vi skulle spela typ "jag har aldrig" med hjälp av nån app i mobilen. Jag fick äran att läsa. Jag är från Dalarna. Vi befann oss i Skåne. Till slut efter 70011 "VA?" lackade jag ur lite och fräste ifrån "vafan, jag pratar svenska! Ta och lyssna lite bättre!"Samma här, folk får väl lära sig att fokusera och lyssna ordentligt istället
Vill du att jag skall folkbokföra mig där eller?Jag har fyra första säsongerna av nya Dr Who också samt Firefly och Serenity
Så kände jag en gång när vi i klassen hade julfest. Vi skulle spela typ "jag har aldrig" med hjälp av nån app i mobilen. Jag fick äran att läsa. Jag är från Dalarna. Vi befann oss i Skåne. Till slut efter 70011 "VA?" lackade jag ur lite och fräste ifrån "vafan, jag pratar svenska! Ta och lyssna lite bättre!"