Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, skicka på du. Alltid finns det något material jag kan använda även om min presentation tyvärr ska vara mer inriktad på de dömda än själva straffet ;) (Själva straffet vore mycket intressantare!)
Det vore också en bra anledning till att gå igenom och slänga mina gamla kartonger som mamma envisades med att spara.:meh: Det skulle vart gjort ungefär när Eldkvarn brann.

Håller med om att straffet är intressantare, det var därför jag skrev om dödsstraff i krigstid (togs bort året efter).

Nu ska jag lägga mig och häsrknarka och förhoppningsvis sova i min säng i stället för soffan :down:

Kroppen mår inte så bra av sängsovandet sa den imorse :rage:

Det vore också en bra anledning till att gå igenom och slänga mina gamla kartonger som mamma envisades med att spara.:meh: Det skulle vart gjort ungefär när Eldkvarn brann.

Håller med om att straffet är intressantare, det var därför jag skrev om dödsstraff i krigstid (togs bort året efter).

Det där med att röja, ja. Det är därför det är bra att flytta lite då och då. Vi skulle tyvärr inrikta oss på en klientkategori :cautious:

Tittar på "Ska vi göra slut". De chruisar runt i min hemstad och jag som hade grym hemlängtan redan innan. Dessutom känner jag så väl igen mig i killens trötthet, när Philip frågor hur många fler det finns i Sverige som inte orkar umgås när de har jobbat. Erkänner att ibland vill jag bara ge upp.

Konstaterar att jag måste bli bättre på att sköta min eksem så jag slipper se ut som en prickig korv i sommar, samtidigt som jag sitter och kliar så blodet sprutar.. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 768
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 620
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat