Trodde Leos + Gränby med kompis skulle vara tillräckligt, men tydligen inte.Ingen tröst men det har jag gjort i flera år nu.
Vill du ha en insomningstablett till henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trodde Leos + Gränby med kompis skulle vara tillräckligt, men tydligen inte.Ingen tröst men det har jag gjort i flera år nu.
Vill du ha en insomningstablett till henne
Det år nog ganska många tyvärr...Tittar på "Ska vi göra slut". De chruisar runt i min hemstad och jag som hade grym hemlängtan redan innan. Dessutom känner jag så väl igen mig i killens trötthet, när Philip frågor hur många fler det finns i Sverige som inte orkar umgås när de har jobbat. Erkänner att ibland vill jag bara ge upp.
Trodde Leos + Gränby med kompis skulle vara tillräckligt, men tydligen inte.
Mja, fast det var nog värmen också. Hon somnade tillslut i sin säng, utan täcke och med fläkten bredvid.Tippar på att fröken är övertrött
Det blev kanske som en sockerkickTrodde Leos + Gränby med kompis skulle vara tillräckligt, men tydligen inte.
Men typ! Fast Gränby var tydligen tråkigt, andra tjejens pappa köpte ju bara kläder åt dem, de lekte ju inte ens!Det blev kanske som en sockerkick
Mja, fast det var nog värmen också. Hon somnade tillslut i sin säng, utan täcke och med fläkten bredvid.
Kram❤❤❤Sitter och väntar på telefonsamtal, blev visst jourhavande medmänniska p.g.a sjukt barn + ambulans
Hade tänkt sova tidigt ikväll men det är rejält bortprioriterat nu.
Alldeles säkert men jobbigt att det är så.Det år nog ganska många tyvärr...
insåg att jag bara ätit mjukglass och godis idag
Det var iofs väldigt fast de va inte från bergsbyn bildgoogla bergsbyn glassDu borde haft i slutet istället.