Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud!! Jag är helt jäkla höööög av energier från kvällens Bodyjam!! (värre än vanligt... :laugh:) :love::love::love:
Och det dröjer nog lääääänge innan jag kan sova, nerver och energi i total kaos, eufori?? Ja något liknande :D:bump:

Tittar på "Ska vi göra slut". De chruisar runt i min hemstad och jag som hade grym hemlängtan redan innan. Dessutom känner jag så väl igen mig i killens trötthet, när Philip frågor hur många fler det finns i Sverige som inte orkar umgås när de har jobbat. Erkänner att ibland vill jag bara ge upp.
Det år nog ganska många tyvärr...

Mja, fast det var nog värmen också. Hon somnade tillslut i sin säng, utan täcke och med fläkten bredvid.

Förstår henne. Jag klarar inte av att sova när det är för varmt, äger dock ingen fläkt för någon var så snäll att dom stal bägge ur mitt förråd :rage:

Ska köpa nya när jag blir rikare :arghh:

Sitter och väntar på telefonsamtal, blev visst jourhavande medmänniska p.g.a sjukt barn + ambulans :cry:
Hade tänkt sova tidigt ikväll men det är rejält bortprioriterat nu.

Sitter fortfarande i köket och tentapluggar..men nu är det mindre än 3 dygn tills tentan är skriven :bump: Ännu bättre är att jag får åka hem på torsdag kvällen och träffa familjen :banana: (Bor med sambon på samma ort som jag pluggar men har 55 mil hem till resten av familjen :()

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 768
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 620
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat