Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den när killen i receptionen håller kvar en för att ha någon att prata med (vilket inte gör mig ett dugg, jag är bara glad över att ha någon att prata med :rofl:) och man inser att klockan närmar sig 10, vilket innebär S. Challenge och tycker att "när en ändå är här...".

Så 30 min Challenge kl 08.00 45 sek intervaller med alldeles för morgonpigg instruktör, drälla kvar till kl 10 och så köra 45 min S. Challenge, där intervallerna tydligen var en minut (... Eller...? :sneaky:) och hela kalaset avslutades med 3 x planka.
De äldre gjorde en lättare variant, typ halva trender, jag körde på tå.
På scenen. Tungt, tyngre, tyngst.

Hem, däckade på soffan, vaknade och morgonens träning kändes som om den aldrig ägt rum, varpå det nu inte känns som några större problem att dra loss på Jamen ikväll heller..."det man inte minns har inte hänt, så länge en inte kollar på fb...)

Att jag dessutom sov mellan 02.15 och 06.30 gör att jag känner mig förträffligt nöjd med dagens bedrifter hittills :D

Nu kila ut i det underbara vädret, gå till McD och dricka kaffe.

I'm awesome and I know it! :bump:

20160411-153928.jpg

Bildbevis utifall någon vill se O_o
De är iallafall ihåliga och doftar som gräslök.
(Sorry att det hamnade på sidan)
Var samma sak förra året dessutom O_o

Jag vet inte... först var det genomtänkt, jag hade tänkt börja samla BARN :sneaky: Alla behöver ju en hobby ;)
Men jag inser att det inte är rätt hobby för mig, så jag tänker lämna tillbaka det här exemplaret :meh::p
Inte samma sak som med djur va? Inte lika lätta att uppfostra :p

Tittar på "Ross Kemps extrema värld" 3x06 på tv10play och undrar hur sjutton man missat att det ser ut så här i Libanon :eek: jag menar, man vet ju att det är illa där borta men ... wow :crazy:

Helt sjukt trött efter en heldag i skolan, så nu funderar jag på om jag verkligen ska orka gå på kursen ikväll.. dessutom lyckades jag bränna mina nudlar! :down:

Ligger på en filt i solen i bara linne och leggings :up:
Bar ut katten från sängen och tvingade henne att röra sig lite för en stund sen. Hon gick på lådan men vill inte äta. Gick till sin andra favoritplats sen och ylade missnöjd när jag tvättade vid såret :angel: Bara hon inte stelnar till för mycket så återhämtar hon sig snart skulle jag tro.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
370
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
4 125
Senast: Piglet
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 150
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Nyårstråden
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Mål 2025

Hund, Katt, Andra Djur