Då mindes jag inte helt fel då, tja jag är inte ute så mycket så det är nog ingen fara, men men.Ja, smörj dig! Vi är så bleka efter vintern så huden behöver lite tid att komma igång.
Själv har jag redan bränt mig på kinderna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då mindes jag inte helt fel då, tja jag är inte ute så mycket så det är nog ingen fara, men men.Ja, smörj dig! Vi är så bleka efter vintern så huden behöver lite tid att komma igång.
Själv har jag redan bränt mig på kinderna
Fy, lider med dig. Har du något att ta när det blir som värst?Jag har precis haft min tredje panikångestattack för dagen. Logik och rationellt tänkande verkar inte hjälpa alls
Känner mig så misslyckad. Allting går verkligen fel i år
Fy, lider med dig. Har du något att ta när det blir som värst?
Stor stöttekram!
Jag har precis haft min tredje panikångestattack för dagen. Logik och rationellt tänkande verkar inte hjälpa alls
Du lär få en hel del sol på dig genom rutan med så ta och smörj dig medDå mindes jag inte helt fel då, tja jag är inte ute så mycket så det är nog ingen fara, men men.
Men fyy!!!Jag har precis haft min tredje panikångestattack för dagen. Logik och rationellt tänkande verkar inte hjälpa alls
Får ingen färg genom rutan, bara om jag har den nervevad och det har jag inte då jag har ACDu lär få en hel del sol på dig genom rutan med så ta och smörj dig med
Sen kan det vara så du minns med, det kommer inte jag ihåg
Japp, jag har lite att jobba påDu måste verkligen lära dig att prioritera Buke på ett korrekt sätt! *tsk tsk*
Japp, jag har lite att jobba på
*kram*
Ångest är skit
Sätter du studiemotgång=misslyckad? Många (inkl jag) gör/gjorde det och det är ju faktiskt inte så. Jag var en ok till medioker akademiker, har ingen karriär att tala om men jag är lycklig där jag hamnat. Många som ser mig utifrån tycker säkert att jag är misslyckad men jag trivs i mitt gamla ruckel med mina katter
Men fyy!!!
Kram om du vill ha.
Ångest är ett onödigt påfund, den får gärna försvinna omedelbart
Ja, det är en av de saker som triggar igång den tyvärr.
Jag (läs: rationella jag) vet ju att det är helt okej att bara ha godkänt och inte toppbetyg, misslyckas med tentor och att så länge man blir klar så är det lugnt...
Men jag blir mest frustrerad över och pressar mig själv tills kroppen går i baklås (bokstavligt) såatteh
Ugh, ursäkta rörigt inlägg
Kusligt, jag känner igen mig så väl i allt du skriver
Det är absolut inte vad du vill höra men för mig iaf har det mesta blivit bättre med åren Jag har fått en helt annan stabilitet som jag faktiskt inte kan härleda till något annat än erfarenhet. Hade iofs önskat att den kommit LIITE tidigare
Ångest är verkligen ett jävla skit. Jag hoppas att du snart börjar må lite bättre.Tack!
Hade nästan glömt hur det kändes.Tror det
Ångest är verkligen ett jävla skit. Jag hoppas att du snart börjar må lite bättre.
Och även jag känner så väl igen mig i det du skriver. Som @athena_arabians sa så har det även funkat för mig. Tyvärr så satte ju exet väldigt stora spår men det är något annat. Den prestationsbaserade ångesten har faktiskt blivit bättre.
Listor var min räddning när det var som värst.Tack för stödet, det hjälper
Ditt ex kan ju dock ta och... *censurerade ord*
Jag gjorde en lista på det viktigaste att-göra som finns idag. När den är avklarad skall jag åka ut till stallet och bara andas häst
Listor var min räddning när det var som värst.
En dags lista kunde bestå av punkterna hundpromenad, frukost, lunch, duscha. Sen kryssade jag för vartefter jag gjort.