Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rent tekniskt sett är jag ännu inte återställd.Tror tyvärr att jag är påväg mot den okända väggen alt. redan har kraschat.
Men jag har liksom inte tid med det just nu
Tog det lång tid för dig att återhämta dig? (Är det korrekt att säga så? Jag kan inte terminologin så bra)
Ena tvättmaskinen är sönder, kul. Kommer inte hinna tvätta all tvätt innan tvättiden är slut. Men jag orkar fan inte bry mig.
Bra att du påminde mig, jag måste hänga min tvätt
Vad har tvätten gjort för ont eftersom du ska hänga den?
Ps
Dödsstraff avskaffades väl för över hundra år sedan, så att hänga tvätten torde vara olagligt
Ds
Sååå gosigt! Blir ju nästan lite avis!Jag. Älskar. Min. Kuvös. Tiden jag tillbringat inomhus idag är minimal. Bara inne för att göra nått. Annars ute. Så jävla skönt.
Jag var helt övertygad om att straffet för kläder som är smutsiga var hängning, har jag FELVad har tvätten gjort för ont eftersom du ska hänga den?
Ps
Dödsstraff avskaffades väl för över hundra år sedan, så att hänga tvätten torde vara olagligt
Ds
Jag var helt övertygad om att straffet för kläder som är smutsiga var hängning, har jag FEL
Sååå gosigt! Blir ju nästan lite avis!
Uteservering på McD intill Vaksalagatan med närgångna, skränande fåglar och dundrande trafik har ju inte skyhög mysfaktor precis.
Men det är ju så otroligt jäkla härligt ute!
Antagligen @Scata som (i diverse förklädnader) försöker få sig ett gratis skrovmål igen
Hade du haft fb hade du fått bild jag är ffa orolig för att hon verkar mer och mer smärtpåverkad. Och så blir jag ju orolig för att det här blir slutet för henne...@Ninnurur: Skit Håller tummar, tår och tassar för att det inte är något allvarligt
Oavsett mysfaktor är fika på uteservering bland det bästa som finns.Sååå gosigt! Blir ju nästan lite avis!
Uteservering på McD intill Vaksalagatan med närgångna, skränande fåglar och dundrande trafik har ju inte skyhög mysfaktor precis.
Men det är ju så otroligt jäkla härligt ute!