Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror tyvärr att jag är påväg mot den okända väggen alt. redan har kraschat.
Men jag har liksom inte tid med det just nu :arghh::meh:

Tog det lång tid för dig att återhämta dig? (Är det korrekt att säga så? Jag kan inte terminologin så bra)
Rent tekniskt sett är jag ännu inte återställd.
Jag har dåligt minne och har innan lätt ramlat tillbaka i depressioner.
Men jag gjorde fel också, fortsatte i ett halvår efter det blev riktigt illa på samma sätt och gick till ett stressigt arbete direkt efter.

Det har gått ett år sedan jag slutade på det stressiga jobbet och gick till ett lugnare, du skulle sätt mig i början. Jag bara vandrade för att jag var så stressad när vi hade rast (hade inte haft rast innan)

Efter nästan ett halvår på det lugna jobbet började jag studera igen, en lite enklare och och mer passande mig utbildning.
Jag hade gått över ett halvår nu (är på termin två) och trots att mitt barn nästan bara har varit sjuk sedan jag började så mår jag bra.
Jag kör att jag pluggar endast 40 H i veckan, helgerna är alltid lediga, så även kvällar om det inte är ett skrivet arbete som ska in för de gör jag alltid i sista minuten.
Ytterst sällan jobbar jag ett pass på gamla jobbet, bara för att det är trevligt

Ena tvättmaskinen är sönder, kul. Kommer inte hinna tvätta all tvätt innan tvättiden är slut. Men jag orkar fan inte bry mig.

Jag. Älskar. Min. Kuvös. :love: Tiden jag tillbringat inomhus idag är minimal. Bara inne för att göra nått. Annars ute. Så jävla skönt.
Sååå gosigt! Blir ju nästan lite avis! :love:
Uteservering på McD intill Vaksalagatan med närgångna, skränande fåglar och dundrande trafik har ju inte skyhög mysfaktor precis.
Men det är ju så otroligt jäkla härligt ute! :love:

Fan. Det lär nog bli vet med kissen imorgon ändå :( är det någon som kan tipsa om en bra smådjursvet här i Uppsala?

Nu dukar jag under, orkar knappt hålla ögonen öppna :meh:

Har tömt och fyll diskmaskinen idag och det är allt jag orkat. Dumma förkylning som inte ger sig :rage:

Sååå gosigt! Blir ju nästan lite avis! :love:
Uteservering på McD intill Vaksalagatan med närgångna, skränande fåglar och dundrande trafik har ju inte skyhög mysfaktor precis.
Men det är ju så otroligt jäkla härligt ute! :love:
Oavsett mysfaktor är fika på uteservering bland det bästa som finns.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
379
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
4 325
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 157
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka