Jag har ingen egen erfarenhet av sådana problem
Inte jag heller
Meeeeh, assssååå alla skryter med Bukeexpertisen osssså kanke ni i detta eminenta rep ge fidbak på enkel filosofisk spörgsmål?
Buuuuh på er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen egen erfarenhet av sådana problem
Inte jag heller
Jag kan också bidra om det inte löser sig hos soc.Alltså, jag är helt rörd! Ni har nu bidragit till att min vän har råd med boendet hos kvinnojouren i en hel vecka!
Jag har just talat med henne och hon grät av lycka och lättnad och hälsar till er alla.
Hon är inte van vid att få hjälp utifrån och vet nog inte riktigt hur hon ska hantera den här nya känslan av att det finns människor som bryr sig.
På måndag är det möte med socialen i kommunen och vi håller alla tummar och tår att de kan hjälpa till med den ekonomiska biten men om det inte går så tar vi tacksamt emot alla era bidrag och jag skickar PM till er alla som erbjudit er.
Har duschat och tvättat håret. Så. Jävla. Skönt. ! Men jag tappar löjligt mycket hår... Ska försöka borsta håret om en stund, först ska jag snoka lite på flirtens fb
Ok en kompis har fått jobb med en bra position på Chanel. Vad betyder detta för mig, rent shoppingsmässigt....?
Ok en kompis har fått jobb med en bra position på Chanel. Vad betyder detta för mig, rent shoppingsmässigt....?
Efter att ha läst runt på Försäkringskassans sida har jag avstått från att anmäla mig på Arbetsförmedlingen. Orkar inte, det är ju bara en enda dag. SGIn borde klara sig.
Slagit mig lös och börjat läsa en bok. Lättsam feelgood och till den ett glas av cognacen från igår.
Eller så kan det vara att det är sjukt stressigt på jobbet + att jag äter en medicin som har håravfall som biverkan. Det har alltid varit mycket, men nu är det galet...Är nog våren som gör det, Alla fäller ju extra då.
Fast det kan ju även bero på att du missat inta extra b-vitaminer under senaste helgerna (öl i mängder)
Åh vad kul!
RIP ditt bankkonto?
Eller så kan det vara att det är sjukt stressigt på jobbet + att jag äter en medicin som har håravfall som biverkan. Det har alltid varit mycket, men nu är det galet...
Åh fy! Så illa är det inte för mig iaf. Och om det ska tappas på något annat ställe än skalpen så kan det väl bli på benen?Jag har tack och lov slutat tappa hår pga medicinen nu. När det var som värst så tappade jag till och med ögonfransar
Åh fy! Så illa är det inte för mig iaf. Och om det ska tappas på något annat ställe än skalpen så kan det väl bli på benen?
Eller så kan det vara att det är sjukt stressigt på jobbet + att jag äter en medicin som har håravfall som biverkan. Det har alltid varit mycket, men nu är det galet...
Som tjej med "långt" hår brukar de flesta håren avlägsnas i duschen, vilket får tjejen att tro det är onormalt mycket fast det egentligen är normalt..
Jag ställer också upp om det behövs.Alltså, jag är helt rörd! Ni har nu bidragit till att min vän har råd med boendet hos kvinnojouren i en hel vecka!
Jag har just talat med henne och hon grät av lycka och lättnad och hälsar till er alla.
Hon är inte van vid att få hjälp utifrån och vet nog inte riktigt hur hon ska hantera den här nya känslan av att det finns människor som bryr sig.
På måndag är det möte med socialen i kommunen och vi håller alla tummar och tår att de kan hjälpa till med den ekonomiska biten men om det inte går så tar vi tacksamt emot alla era bidrag och jag skickar PM till er alla som erbjudit er.
Efter att ha läst runt på Försäkringskassans sida har jag avstått från att anmäla mig på Arbetsförmedlingen. Orkar inte, det är ju bara en enda dag. SGIn borde klara sig.
Slagit mig lös och börjat läsa en bok. Lättsam feelgood och till den ett glas av cognacen från igår.
Låter som en bra plan.
Jag lever efter devisen att man ska undvika all kontakt med myndighetsinstanser som typ arbetsförmedlingen, a-kassan, csn... Pga att dessa verkar vara ena jävlar på att fucka upp folks liv
Även du får dagens kramJag kan också bidra om det inte löser sig hos soc.