Jag borde sova, för länge sen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket gav mig jordens idé nu, jag hittar ju en massa köttfärs och lök ibland så varför inte köra det i mixern och göra pannbiff och köttbullar för ett helt regemente på rekordtid utan ansträngning?Det är fett skönt att slippa hacka lök på vanligt sätt.
Godmorgon.Godmorgon. Jag är inte jättesugen på att åka och jobba...
Tack, då behöver jag inte börja leta! Ibland känns det bara som om det skulle vara så otroligt skönt att kunna lägga över ansvaret på någon annan... I det här fallet var det nog mest synd om maken som fick ta hand om att försöka laga pumpen. Tyvärr verkar den ha gått sönder också... Vi krånglade som sjutton förra året eftersom pumpen bara gick och gick, även när det inte fanns något vatten att pumpa. Så vi lämnade in det eftersom den var under ett år gammal, vi tjatade länge och många gånger både på affären där den var köpt och på service firman som de hade lämnat den vidare till och efter ett par veckor så fick vi helt enkelt en ny eftersom servicefirman nog inte ens hann titta på pumpen. Nu gör den nya precis likadant...@Snurrfian Inte skoj med hyreslägenhet heller tyvärr alla gånger.
Jag har avloppsproblem som verkar vara låg prioritering på att fixa, förvisso är felet antagligen "någon annanstans" i huset och de ska jaga inhyrt bolag som kan vara skyldiga men det hjälper inte mig när det luktar och jag får fylla vatten i badkarsavloppet där alla mina rör går ihop för att stoppet gör att nivån sjunker så vattenlåset avger odörer.
Fördel med egen kåk, man kan ju testa att göra något för att laga saker men här är det bara att vänta ett tag just nu dock tänker jag ringa och kolla onsdag lunch om jag inte hört något.
Höja hyran är inga problem däremot.
Godmorgon!God morgon alla fantastiska