Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag tror jag inte på nåt alls som skrivs eller sägs. Nopp, benhårt tar jag alla för lögnare idag! Själv har jag sovit hela 1 timme efter nattens vakpass så jag är lite blek. Har precis ätit en god middag och tagit ett par glas vin så jag lär sova strax...känner liksom hur all energi är på väg någonannanstans...typ...O_o

Idag tror jag inte på nåt alls som skrivs eller sägs. Nopp, benhårt tar jag alla för lögnare idag! Själv har jag sovit hela 1 timme efter nattens vakpass så jag är lite blek. Har precis ätit en god middag och tagit ett par glas vin så jag lär sova strax...känner liksom hur all energi är på väg någonannanstans...typ...O_o
Du ljuger...! :p
(och eftersom du utgår ifrån att alla ljuger så ser du även det där som en lögn och då tror jag att du lurar dig själv, men det kanske också är lögn... :D )

Haha. du har säkert sovit bort halva (shopping)dagen och försöker inbilla oss att du missat de senaste 3 timmarna på solariet (blek? tror inte det). Det ända som stämmer är god middag (biff med bakpotatis och bearnaise) samt några pavor god vin till:p

Haha. du har säkert sovit bort halva (shopping)dagen och försöker inbilla oss att du missat de senaste 3 timmarna på solariet (blek? tror inte det). Det ända som stämmer är god middag (biff med bakpotatis och bearnaise) samt några pavor god vin till:p
Va fasen...känner ni mig eller? ...:eek:

Åh...jag önskar att jag också kunde hjälpa till :(
Kläder har jag förvisso att avvara, men det är nog inte så mycket till hjälp p.g.a frakt o.s.v. men pengar har jag inte ens till mig själv den här månaden.
om nu inte något av f-bolagen hör av sig och vill ge mig lite pengar...i så fall återkommer jag om det är aktuellt! :)

Screen-shot-2014-07-30-at-11.53.31-AM.png

Tvättar, har ryckt ur sängkläderna och ska renbädda, hunden har fått en långpromenad och jag har dammsugit.
Och det när jag känner mig totalt ras idag haha.

Alltså, jag är helt rörd! Ni har nu bidragit till att min vän har råd med boendet hos kvinnojouren i en hel vecka!
Jag har just talat med henne och hon grät av lycka och lättnad och hälsar till er alla.
Hon är inte van vid att få hjälp utifrån och vet nog inte riktigt hur hon ska hantera den här nya känslan av att det finns människor som bryr sig.
På måndag är det möte med socialen i kommunen och vi håller alla tummar och tår att de kan hjälpa till med den ekonomiska biten men om det inte går så tar vi tacksamt emot alla era bidrag och jag skickar PM till er alla som erbjudit er.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 470
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar