Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trillar in bakis till jobbet vid 12 och min chef droppar nyheten att Marc Jacobs himself kommer på besök till kontoret. Drabbas naturligtvis av panik vilket håller i sig i ca 30 min då jag inser att det är 1 april idag
Kaoz :rofl:

Lite äckligt mätt efter en utflykt till storstan och hämtade ut biobiljetter åt dottern och hennes kompisar imorgon, visade barnen stadsbiblioteket och fixade lånekort åt dottern, hon har ju lite närmare till att gå in där och låna istället för att ta sig till "lillstan" ;) Sen blev det Max bestämde barnen, och en lyxshake till efterrätt... :d Jag och sonen delade på en med choklad och dottern tog en med jordgubb. Alla glada och nöjda! :D

Lite äckligt mätt efter en utflykt till storstan och hämtade ut biobiljetter åt dottern och hennes kompisar imorgon, visade barnen stadsbiblioteket och fixade lånekort åt dottern, hon har ju lite närmare till att gå in där och låna istället för att ta sig till "lillstan" ;) Sen blev det Max bestämde barnen, och en lyxshake till efterrätt... :d Jag och sonen delade på en med choklad och dottern tog en med jordgubb. Alla glada och nöjda! :D

Då befann du dig ca 500 meter från mig :D

Nu klagade sonen på ont i halsen i samband med att han åt = till vårdcentralen pga hans förändring på halsen.
Jag längtar efter lite lugn och ro när det gäller honom

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 470
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar