Vad i hela friden gör vi? Del XX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare EmmaW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 67 510
Status
Stängd för vidare inlägg.
Trillar in bakis till jobbet vid 12 och min chef droppar nyheten att Marc Jacobs himself kommer på besök till kontoret. Drabbas naturligtvis av panik vilket håller i sig i ca 30 min då jag inser att det är 1 april idag
Kaoz :rofl:

Lite äckligt mätt efter en utflykt till storstan och hämtade ut biobiljetter åt dottern och hennes kompisar imorgon, visade barnen stadsbiblioteket och fixade lånekort åt dottern, hon har ju lite närmare till att gå in där och låna istället för att ta sig till "lillstan" ;) Sen blev det Max bestämde barnen, och en lyxshake till efterrätt... :d Jag och sonen delade på en med choklad och dottern tog en med jordgubb. Alla glada och nöjda! :D

Lite äckligt mätt efter en utflykt till storstan och hämtade ut biobiljetter åt dottern och hennes kompisar imorgon, visade barnen stadsbiblioteket och fixade lånekort åt dottern, hon har ju lite närmare till att gå in där och låna istället för att ta sig till "lillstan" ;) Sen blev det Max bestämde barnen, och en lyxshake till efterrätt... :d Jag och sonen delade på en med choklad och dottern tog en med jordgubb. Alla glada och nöjda! :D

Då befann du dig ca 500 meter från mig :D

Nu klagade sonen på ont i halsen i samband med att han åt = till vårdcentralen pga hans förändring på halsen.
Jag längtar efter lite lugn och ro när det gäller honom

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 43 44 45
Svar
889
· Visningar
34 385
Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 239
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring