Tack, vad fina ni är! @_husmusen_ @Linta och @athena_arabians Nu dricker jag ingefära uppkokat i cola, det ska tydligen vara något jädra bra, haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, vad fina ni är! @_husmusen_ @Linta och @athena_arabians Nu dricker jag ingefära uppkokat i cola, det ska tydligen vara något jädra bra, haha.
Jag vet inte vad jag ska ta vägen med allt
Har en vän i nöd som ÄNTLIGEN lämnat sin man som misshandlat henne under en längre tid och som kom till mig med hjärtat i handen denna eftermiddag.
Jag har fått in henne hos en kvinnojour som kostar 300:-/natt.
Kvinnan har inga pengar och nu menar jag INGA och hon kommer antagligen inte få något bidrag från kommunen.
Då jag av olika skäl inte kan ha henne boendes hemma hos mig (trots att det faktiskt lutar åt det nu) har jag sagt att jag betalar detta ett par dagar.
Tyvärr finns ingen lösning inom räckhåll och jag är en liten småföretagare med ytterst begränsade tillgångar och dessutom har jag just investerat i en ny häst.
Funderar på om jag precis som hon ska börja panta burkar för att få styra upp detta.
Det är så illa att jag fasen måste gråta en skvätt.
@athena_arabians Den var uppdrucken! Jäkla lurigt när de fina förpackningarna står kvar.
Ni är fantastiska, jag är så rördGått med i gruppen @Snurrfian tipsade om @ASKAPLASKA
Kanske bäst att ta detaljer på PM? Är det fler som är intresserade av att försöka hitta någon lösning? @EmmaW ?
Är själv fattiglapp, men något kanske man kan göra iaf.
Alltså TACK!Jag sponsrar gärna en natt åt henne! Om du vill så pma nummer så kan jag swisha över 300 kr.
Alltså TACK!
Vi undersöker för fullt just nu om hon kan få någon hjälp av kommunen men det är mycket komplicerat.
Jag återkommer hemskt gärna om det inte löser sig!
Jag kan också swischa 300:- om det behövs!Alltså TACK!
Vi undersöker för fullt just nu om hon kan få någon hjälp av kommunen men det är mycket komplicerat.
Jag återkommer hemskt gärna om det inte löser sig!