Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte vad jag ska ta vägen med allt:(
Har en vän i nöd som ÄNTLIGEN lämnat sin man som misshandlat henne under en längre tid och som kom till mig med hjärtat i handen denna eftermiddag.
Jag har fått in henne hos en kvinnojour som kostar 300:-/natt.
Kvinnan har inga pengar och nu menar jag INGA och hon kommer antagligen inte få något bidrag från kommunen.
Då jag av olika skäl inte kan ha henne boendes hemma hos mig (trots att det faktiskt lutar åt det nu) har jag sagt att jag betalar detta ett par dagar.
Tyvärr finns ingen lösning inom räckhåll och jag är en liten småföretagare med ytterst begränsade tillgångar och dessutom har jag just investerat i en ny häst.
Funderar på om jag precis som hon ska börja panta burkar för att få styra upp detta.
Det är så illa att jag fasen måste gråta en skvätt.:cry:

Jag sponsrar gärna en natt åt henne! Om du vill så pma nummer så kan jag swisha över 300 kr.

Jag bara undrar hur dom tänker när dom väljer musik till telefonköerna? :confused: Alltså vill dom att man ska få öronen totalt stendöva innan man kommer fram med den mest skrikigaste musiken i en slinga på repeat som till slut får en att stänga av helt? O_o

Min hörsel är snart ett minne blott :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 470
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar