Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Där fick man för att man sa att det var lugnt :P Fick jobba lite för lönen nyss. Cirka 20 min tills jag går av, sedan är jag ledig till den 5:e!

Jag blev inte frisk till min födelsedag, så nu sitter jag här med tappad röst, hosta, enveten snuva och rinniga ögon, men finns säkerligen värre sätt att fira sin födelsedag på! Får fira med glass i soffan. :up:

Fyra timmars sömn och lite ledsen för att en av de finaste, gladaste och härligaste människorna ur personalen på gymmet ska sluta :cry:
(troligtvis inget samband dock)
Hon ba:
"Vi får prata på Facebook istället :) " inte samma saaaaaaaaak!! :arghh::arghh:
:turd:

Kommer bli så tomt utan henne... Vem ska jag tjattra bort ett par timmar med NU då liksom?
Skrutt.

Nån som har koll på om det är ipren eller alvedon man kan kombinera med diklofenak? Googlar men hittar inte.
Får dra mig på hörntänderna till jobbet idag men det är ju bra om jag inte dör av läkemedelsförgiftning på vägen.

Trots att du fått ett svar får du ett till @ASKAPLASKA. Jag äter diklofenak dagligen och har gjort i sju år, när jag behöver lite extra tar jag även alvedon. Får båda utskrivna för att använda tillsammans.

Vaken och helt slut. Vill inte jobba i dag. För mycket att göra och för lite tid att göra det på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 470
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar