Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på gymmet (ovanligt??) och ska äta en "Froyo" efter ett grymt Tabata-pass (magdödare deluxe!) och så den när man inser att "nope, planka på knä funkar ju inte av förklarliga skäl... Kanske på tå? Måste prova!"
Jahaaaa då! Det gick! :banana:
Fan så mycket tyngre med planka på tå, men man får ju vara rädd om lilla knäet, och jag hade tydligen inte tappat allt för mycket styrka...
Men liksom planka varvat med höööga, snabba knälyft 20 sek x8 varv blir liksom rätt tungt till slut, när man dessutom (bara?) är mitt i passet... Jag är rätt grym, om jag får säga det själv! :banana::bump:

Happ. Nu dök syrrans vovve upp här på jobbet också. Tänkte att det väl inte var nån match att hjälpa till lite men den stackars hunden är ohyggligt stressad och far runt som en iller på speed eller nåt.
Dessutom rymde den alldeles nyss och jag fick bära 35kg hund tillbaks till jobbet över parkeringen då hon vägrade följa med in igen.

Lite mycket nu kan jag känna....

Happ. Nu dök syrrans vovve upp här på jobbet också. Tänkte att det väl inte var nån match att hjälpa till lite men den stackars hunden är ohyggligt stressad och far runt som en iller på speed eller nåt.
Dessutom rymde den alldeles nyss och jag fick bära 35kg hund tillbaks till jobbet över parkeringen då hon vägrade följa med in igen.

Lite mycket nu kan jag känna....

:heart :heart :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 470
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar