alltså... niheartJag är inte förvånad. Det var buke du skrev till.
Klart vi ställer upp om det behövs. Du behöver bara rapportera om/när det tar slut på nätter så fixar vi fler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
alltså... niheartJag är inte förvånad. Det var buke du skrev till.
Klart vi ställer upp om det behövs. Du behöver bara rapportera om/när det tar slut på nätter så fixar vi fler.
Mina "huggtänder" ska ner denna omgången och tänderna i nederkäken har rätats ut, så nu ska de dras ihop och gluggarna försvinna Tror nederkäken är lite före överkäken, så det är nog inte mycket som ska mixtras med där nästa omgång.Då vet jag hur du har det! Min tur om två veckor och då ska allt börja flyttas bakåt.
Fått tandställningen spänd och fixad
Jag har dock inte ont Har en hög smärttröskel, så jag har ibland tom gett ok till att spänna lite extraAj! Minns fortfarande hur ont det gjorde när jag hade min för nästan tio år sedan nu.
Jag har dock inte ont Har en hög smärttröskel, så jag har ibland tom gett ok till att spänna lite extra
Ehhh... Jag har redan ätit chipsÅh vad skönt! Jag kunde inte äta på en vecka efter att de spänt min
Samma här...Funderar på livet och framtiden och kommer inte fram till nåt vettigt ändå
Samma här...
Då vet jag hur du har det! Min tur om två veckor och då ska allt börja flyttas bakåt.
Tvättar, har ryckt ur sängkläderna och ska renbädda hunden, jag har fått en långpromenad och jag har dammsugit.
Och det när jag känner mig totalt ras idag haha.
Jag kommer få in kläder under helgen. Finns det nån bukare som kanske har vägarna uppåt i landet förbi Östergötland och vill hjälpa till med transport av kläder m.m uppåt i landet?
Nja det var ju kläder till Askaplaskas vän som det handlade omHade du frågat i onsdags kväll, så skulle de iallafall kommit upp till Avesta/Fagersta hållet innan kursen sattes hemåt mot Falköping idag Fast nu när det närmar sig vår och varmare väder behövs ju inga kläder alls
Konstigt hur pipen där fram talar om för oss karlar att karl är kissnödig innan hjärnan kommit på det
Inte jag hellerKonstigt hur pipen där fram talar om för oss karlar att karl är kissnödig innan hjärnan kommit på det