Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Knåpat ihop en klänning, så nu är "nöjet" slut och jag får sätta igång och sy nått till shoppen. Har dessutom "kommit på" att jag har fläskat på mig alldeles för mycket (har ju vart medveten om det men jag sticker gärna huvudet i sanden och låsas som ingenting... :o:angel:) Så på måndag ska jag börja med 5:2 igen tänkte jag. På måndag. För jag har ostkrokar i skåpet jag vill äta upp först :o :d:angel:

Jag kommer få in kläder under helgen. Finns det nån bukare som kanske har vägarna uppåt i landet förbi Östergötland och vill hjälpa till med transport av kläder m.m uppåt i landet?

Jag kommer få in kläder under helgen. Finns det nån bukare som kanske har vägarna uppåt i landet förbi Östergötland och vill hjälpa till med transport av kläder m.m uppåt i landet?

Hade du frågat i onsdags kväll, så skulle de iallafall kommit upp till Avesta/Fagersta hållet innan kursen sattes hemåt mot Falköping idag:idea: Fast nu när det närmar sig vår och varmare väder behövs ju inga kläder alls:D

Jag har redan börjat vänja mig vid min nya look "nyhetsankare från 1989"

12935146_1708350272736761_1738484248_n.jpg

Mamma är upprörd hur jag kunde betala över 3000 kr för nåt som hon hade på sig på 80-talet :rofl:

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar