Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade jakthunden ute på gårdsplanen själv när jag kom hem ifrån träningen med ytterdörren vidöppen. Var väldig ångest till jag kom in och hittade sambon och sonen på andra våningen och de hade inte förstått att det skällde utifrån.
Tur nog hade jag köpt chips så var inget problem med att få in hunden i alla fall!
Den lilla hunden var i hundgården tur nog, var nog därför jakthunden stannade kvar på gården

+1 på detta.
Har fått bråka med CSN hela veckan :meh:
CSN är ju ett helt kapitel för sig själv. Glömmer aldrig när jag bråkade med dom för ett år sen och gick ända upp i ledningen till slut där en av dom högsta till slut säger: CSN är kanske inte den mest kompetenta myndigheten vad gäller dokumentation och pappershantering...... :meh:

Nähä! :banghead:

@Scata eftersom att hjärnan behöver mycket energi och använder en stor del av det vi njuter av så ät med gott samvete.
Sen det där med choklad är nyttigt, lugnande, ger bra känslor och allt vad det är.
Ost efter maten ( chokladen) skyddar tänderna har jag för mig at jag hört/läst.
Kexet kan du tugga utan problem annars kliar det ju i valptänderna under natten och det är såå jobbigt.
Dessutom det man inte vet lider man inte av,så ät utan att berätta det för vågen så borde det gå kalasfint ju :bump:;):):o:angel:

Har duschat och tvättat håret. Så. Jävla. Skönt. ! Men jag tappar löjligt mycket hår... :down: Ska försöka borsta håret om en stund, först ska jag snoka lite på flirtens fb :angel: :o :D

Samma här :down:. Upptäckte dessutom i dag att mina ögonbryn håller på att försvinna helt på grund av att jag tydligen tappar hår där också :arghh:.

@Scata eftersom att hjärnan behöver mycket energi och använder en stor del av det vi njuter av så ät med gott samvete.
Sen det där med choklad är nyttigt, lugnande, ger bra känslor och allt vad det är.
Ost efter maten ( chokladen) skyddar tänderna har jag för mig at jag hört/läst.
Kexet kan du tugga utan problem annars kliar det ju i valptänderna under natten och det är såå jobbigt.
Dessutom det man inte vet lider man inte av,så ät utan att berätta det för vågen så borde det gå kalasfint ju :bump:;):):o:angel:
:bow:
Din förklaringsmodell är perfekt! :love:

Jag hämtar chokladen... :D

smiley_face_tongue_104382099.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits