Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Malin_L fick också se
Men jag kan ju inte hänga ut honom helt öppet här ju!
JohoMen jag kan ju inte hänga ut honom helt öppet här ju!
Jag hoppas inte han hittar hitMen jag kan ju inte hänga ut honom helt öppet här ju!
Det kan det bli, men jag betvivlar att det skulle ske. Han vet inte ens att jag är hästtjej juJag hoppas inte han hittar hit
Det kan bli... awkward?
CSN är ju ett helt kapitel för sig själv. Glömmer aldrig när jag bråkade med dom för ett år sen och gick ända upp i ledningen till slut där en av dom högsta till slut säger: CSN är kanske inte den mest kompetenta myndigheten vad gäller dokumentation och pappershantering......+1 på detta.
Har fått bråka med CSN hela veckan
I mitt fall så måstemåstemåste jag ta ett beslut, typ igår.
Har duschat och tvättat håret. Så. Jävla. Skönt. ! Men jag tappar löjligt mycket hår... Ska försöka borsta håret om en stund, först ska jag snoka lite på flirtens fb
@Scata eftersom att hjärnan behöver mycket energi och använder en stor del av det vi njuter av så ät med gott samvete.
Sen det där med choklad är nyttigt, lugnande, ger bra känslor och allt vad det är.
Ost efter maten ( chokladen) skyddar tänderna har jag för mig at jag hört/läst.
Kexet kan du tugga utan problem annars kliar det ju i valptänderna under natten och det är såå jobbigt.
Dessutom det man inte vet lider man inte av,så ät utan att berätta det för vågen så borde det gå kalasfint ju
Blä!Samma här . Upptäckte dessutom i dag att mina ögonbryn håller på att försvinna helt på grund av att jag tydligen tappar hår där också .