Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
:crazy:

För mina boende säkerhet bör jag sova mer än några minuter, annars vet man inte vad som händer..... Vi kanske har rullstolsrejs i korridorerna och badar bubbelpool annars :angel:

Plocka undan en tidning, tvätta fötterna, titta på böckerna, släpp ut hunden på gården, drick en klunk äckligt vin och ta en stor mugg te fram TV:n så är problemet löst fort som fasen!

Tog min första skogstur på Luggfrid i skymningen. Gick utmärkt och nu alla dagens bekymmer och vedermödor som bortblåsta!
I morgon ska vi rida ut ihop med ledarstoet men utan en människa som går bredvid på marken.

Töltar han? Jag är väldigt nyfiken på den "rasen" du skaffat dig men aldrig träffat någon!

Töltar han? Jag är väldigt nyfiken på den "rasen" du skaffat dig men aldrig träffat någon!
Han töltar bättre än min islänning:p
Fast jag har bara testat högre farter när jag provred honom, under första veckan han varit här hemma har vi hållt oss till skritt.
Du får väl komma och kika på honom om du är nyfiken:)

Blir nog sängen strax här. Har inte bestämt mig för om jag ska orka koppla hästtransporten imorrn för att öva lite snabbt på lördag och söndag. Ska jobba på söndag eftermiddag.

Sitter på Gotlandsfärjan i hundavdelningen och lyssnar på en hund som skriker gällt.
Det börjar bli tröttsamt efter mer än 2 h. Tur att jag fick vin. ;)

Sjukt irriterad på stallägaren som inte tagit in hästarna än. Jag tycker inte om hur hon hela tiden prioriterar bort dem för sin egen skull. En månad kvar och sen flyttar Annie hem till mig, till hösten blir det läge att hitta en annan stallplats. (Hästen som Annie går med biter henne rätt rejält med, täcket ser allt annat än fint ut och nu när hon går naken blir jag lite stressad..)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar