Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sjukt irriterad på stallägaren som inte tagit in hästarna än. Jag tycker inte om hur hon hela tiden prioriterar bort dem för sin egen skull. En månad kvar och sen flyttar Annie hem till mig, till hösten blir det läge att hitta en annan stallplats. (Hästen som Annie går med biter henne rätt rejält med, täcket ser allt annat än fint ut och nu när hon går naken blir jag lite stressad..)

Bra att du tar hem henne, när sådant inte funkar är det jobbigt. Även om det var mycket jobb är jag glad att jag alltid hade mina hästar i eget stall sas. Noll tjafs.

Är trött som ett as (sovit mindre än 2 timmar sedan 2.30) och det är 7.5 timmar kvar på jobbpasset :arghh: undrar om jag kan smita undan och ta en powernap på toa :p

Grattis @Voff. Bra början på stora dagen med lite rödvin :D
Tackar :)
Ska man fortsätta hela natten med vinet men med en liten sömnpaus och fortsätta när man vaknar?
Jag hade helt glömt att jag fyllde. Blev påmind tidigare i dag av sambon när jag insåg att det var första april och alla skulle luras.... :p

Jag skämms, skickade en video på mongokatten åt min lillasyster idag och hon frågade vad den heter.

Svarade Katten, hon skrev då att det var ett helt logiska namn på en katt. Nu fundera jag på att döpa henna dock! Olga, Mongo, Fågeln, Kalle, Drygo, Snutts, Erland eller Kissa= finska ordet för katt, jajja bara att fundera.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar