Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svar från läkaren om min onda höft: inget brutet och sjukvården kan inte göra något mer.
:meh:

Så jag har gått igenom allt det här i onödan? Underbart.. Får väl ringa igen på måndag och försöka få nåt vettigt svar på varför. Kanske begära ut journalerna o söka en annan vårdinrättning.

Grattis @Voff :)

Min kropp är helt förstörd! Det är alltså så här det blir när man inte är van vid kroppsarbete längre och sen spettar/slår ner ett gäng stolp ;)

Grattis på födelsedagen @Voff !
Hanne_75th_birthday-2F.jpg

Blåser ballonger och försöker strukturera upp dagen. Vad är bäst, att ha kvar crosstrainern i vardagsrummet där den är lite i vägen men under uppsikt eller ställa den i sovrummet där den kommer undan med vi ser inte om kidsen går dit och leker? Vad säger ni mer erfarna föräldrar här?
(Har för övrigt stor lust att ringa flirten, men vet inte vad jag skulle säga :D så vi skiter i det!)

Stort grattis @Voff Själv försöker jag få igång min kropp, den börjar protestera efter alla timmar på en stol fram för en dator... :cautious: Dessvärre måste jag sitta hela helgen... eller nåja, jag ska köra in tonårsdottern med kompisar till storstan eftersom de ska på bio, men innan dess shopping... :cautious: och så tänkte jag åka in på Ö&B eftersom det såg ut som om de hade bra priser på läsk till föreningen, jag måste även fylla på godisförrådet dit, det minskar i hög hastighet. :D Jag tänkte först att ja det är ju bra eftersom säsongen snart är slut men så kom jag på att utomhussäsongen drar igång snart och föreningen har två stora tävlingar nu under försommaren så det är bra att fylla upp... :meh:

Kollar på serier på datorn och funderar på om man ska åka och handla lite sedan. Behöver lite till sonens kalas nästa helg :)

Precis vaknat efter att jag somnat av misstag i en timme vid ett skrivbord på jobbet. Skyller på mitt eftermiddags snack (yoghurt med flingor som jag haft i honung och äpple, plommon och passionsfrukt i :d), eller det kanske var de där 5km jag sprang :angel: Lyckades klippa håret också för hela 50kr, den här gången pratade damen till och med engelska :D

Nu ska jag försöka få lite jobb gjort. En vän anländer idag och det var meningen att att typ alla skulle mötas upp för en öl eller något, men nu har jag inte hört något och eftersom vännen ska bo med personerna som beter sig som arslen på jobbet så gissar jag att det anordnas utan min (och de andra personerna de inte vill ha med sig) vetskap. Får väl hoppas på att vännen klurar ut det och skickar ett meddelande :down:

Älskar att jag glömmer matlådan på vardagarna när vi får betala för maten på jobbet och kommer ihåg matlådan på helgerna när vi får äta gratis av det som serveras :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar