Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jäkla synd att katten och hunden är så korthåriga.
Kan snart sticka en tröja med allt hår jag dammsuger upp.
Och mina dammsugarpåsar har försvunnit.
Vet att jag sett dem, men det var när jag inte behövde dem.
Min hjärna är dum

Jag har rakat av ungen håret nu så det är väl bara att fortsätta :D
Grannens dotter ska få sätta saxen i mitt barr omgående bara våren infinner sig på allvar, hon går ju stylistlinjen så hon vill ha övningsobjekt och hon klipper skitbra. Snabbt går det också, hon är från Thailand så flink i fingrarna är en stor underdrift, det går med raketfart och blir bra på första försöket. :up:

Ätit räkmacka och hällt i mig en balja te till lunch. Nu iväg till stallet. Fortfarande för vissen för att rida, men mocka och pyssla lite. Dessutom regnar det. :down:

Svänga förbi Konsum och hämta paket ska jag göra också.

Tokångest och mår verkligen skit....försöker skingra tankarna. Måste klistra på ett leende då det kommer en och köper vår kamin om en stund, har bara lust att gå och lägga mig igen och dra täcket över huvudet. Var ett tag sen jag kände såhär och hade glömt hur jobbigt det är. Förhoppningsvis har den ångestdämpande hunnit verka tills människan kommer.
Hoppas du mår bättre nu :heart! Jag hade panikångest för många år sedan, har nu börjat få tillbaka ångest är rädd för att det ska utveckla sig mer :(. Kanske borde ta tag i det , men har mkt annat på agendan just nu !!

Det var ett helt maaaagiskt jam-pass idag!! :love: två övertaggade instruktörer, energin var på topp - och mer än så!
Plus att koreografierna satt förutom små missar! :banana:

Bodyjam KAN vara det bästa som fiiiiinns!! :love:
Är så sjukt nöjd med mig själv och min revansch!

Sjukt irriterad på stallägaren som inte tagit in hästarna än. Jag tycker inte om hur hon hela tiden prioriterar bort dem för sin egen skull. En månad kvar och sen flyttar Annie hem till mig, till hösten blir det läge att hitta en annan stallplats. (Hästen som Annie går med biter henne rätt rejält med, täcket ser allt annat än fint ut och nu när hon går naken blir jag lite stressad..)[/QUOTE
Hur hade du känt om det va du som satt på andra sidan datorn och någon skriver sådana saker om dig?

Kaminen såld, ångestdämpande har verkat och nu är jag helt slut och tillåter mig själv att vila i soffan. Skulle behöva åka och handla, men en sak i taget.

Skönt att allt gick bra! Lägg dig och vila, du är en livsfarlig bilist om du kör när du är slut så du väljer helt rätt!

Jag ska också vila, rastade hunden och nu är min energi också borta. Jag blir mest arg på den här förbannade kroppen som inte vill fungera :devil:

Kaminen såld, ångestdämpande har verkat och nu är jag helt slut och tillåter mig själv att vila i soffan. Skulle behöva åka och handla, men en sak i taget.
Ångestdämpande-utplånande kan också vara att ha mycket på agendan men släppa kontrollen och låta det bli som det faller sig och sluta detaljstyra. Jag försökte också detaljstyra mitt liv en gång i en forntid, gick "sådär" och jag höll på att krascha både fysiskt och mentalt så jag började omvärdera mitt liv och har sen kört stuket "det blir som det blir", typ. För det gör det iallafall.

Tvättar och ska snart åka hem till en kompis och hennes 6-månaders kille. Vi passar på att hänga lite när karlarna är ute och roar sig på egen hand.

Gick från sängen i kläderna och åkte till stallet. Fick en fin tur ut tillsammans med stallkompisarna och lilla bruna skötte sig fint nästan hela turen. Han bröt samman när vi skulle passera två stora brunnar som stod på varsin sida grusvägen. Han har det inte lätt med naturen min lille plutt men det går framåt.

Bilden tagen av fantastiska @Zahlo

Det var ett missförstånd! Jag gick ut o kollade stallet och hästarna var inne, det var bara att häst eller människa kommit åt knappen så att stallet var helt släckt. Ibland är man lite för snabb med att döma.. :o :down:

Hmmm, det här skulle vara ett svar men något hände. Jaja, så kan det gå.

Sjukt irriterad på stallägaren som inte tagit in hästarna än. Jag tycker inte om hur hon hela tiden prioriterar bort dem för sin egen skull. En månad kvar och sen flyttar Annie hem till mig, till hösten blir det läge att hitta en annan stallplats. (Hästen som Annie går med biter henne rätt rejält med, täcket ser allt annat än fint ut och nu när hon går naken blir jag lite stressad..)

Väntar på att min sega karl ska bli klar någon gång så vi kan fara till stan och handla :) Efter att varit fast fram plugg hela morgonen/förmiddagen behöver jag komma ut!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar