Grattis på födelsedagen @VoffLite rödvin och ostbågar. OLWs Cheesdoodels såklart....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis på födelsedagen @VoffLite rödvin och ostbågar. OLWs Cheesdoodels såklart....
Grannens dotter ska få sätta saxen i mitt barr omgående bara våren infinner sig på allvar, hon går ju stylistlinjen så hon vill ha övningsobjekt och hon klipper skitbra. Snabbt går det också, hon är från Thailand så flink i fingrarna är en stor underdrift, det går med raketfart och blir bra på första försöket.Jag har rakat av ungen håret nu så det är väl bara att fortsätta
Hoppas du mår bättre nu ! Jag hade panikångest för många år sedan, har nu börjat få tillbaka ångest är rädd för att det ska utveckla sig mer . Kanske borde ta tag i det , men har mkt annat på agendan just nu !!Tokångest och mår verkligen skit....försöker skingra tankarna. Måste klistra på ett leende då det kommer en och köper vår kamin om en stund, har bara lust att gå och lägga mig igen och dra täcket över huvudet. Var ett tag sen jag kände såhär och hade glömt hur jobbigt det är. Förhoppningsvis har den ångestdämpande hunnit verka tills människan kommer.
Sjukt irriterad på stallägaren som inte tagit in hästarna än. Jag tycker inte om hur hon hela tiden prioriterar bort dem för sin egen skull. En månad kvar och sen flyttar Annie hem till mig, till hösten blir det läge att hitta en annan stallplats. (Hästen som Annie går med biter henne rätt rejält med, täcket ser allt annat än fint ut och nu när hon går naken blir jag lite stressad..)[/QUOTE
Hur hade du känt om det va du som satt på andra sidan datorn och någon skriver sådana saker om dig?
Kaminen såld, ångestdämpande har verkat och nu är jag helt slut och tillåter mig själv att vila i soffan. Skulle behöva åka och handla, men en sak i taget.
Ångestdämpande-utplånande kan också vara att ha mycket på agendan men släppa kontrollen och låta det bli som det faller sig och sluta detaljstyra. Jag försökte också detaljstyra mitt liv en gång i en forntid, gick "sådär" och jag höll på att krascha både fysiskt och mentalt så jag började omvärdera mitt liv och har sen kört stuket "det blir som det blir", typ. För det gör det iallafall.Kaminen såld, ångestdämpande har verkat och nu är jag helt slut och tillåter mig själv att vila i soffan. Skulle behöva åka och handla, men en sak i taget.
Sjukt irriterad på stallägaren som inte tagit in hästarna än. Jag tycker inte om hur hon hela tiden prioriterar bort dem för sin egen skull. En månad kvar och sen flyttar Annie hem till mig, till hösten blir det läge att hitta en annan stallplats. (Hästen som Annie går med biter henne rätt rejält med, täcket ser allt annat än fint ut och nu när hon går naken blir jag lite stressad..)