Ja jag brukar kunna somna om ibland, men inte idagJag försökte sova en stund till imorse men när det började göra ont så var det bara att ge sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag brukar kunna somna om ibland, men inte idagJag försökte sova en stund till imorse men när det började göra ont så var det bara att ge sig
Älskar att jag glömmer matlådan på vardagarna när vi får betala för maten på jobbet och kommer ihåg matlådan på helgerna när vi får äta gratis av det som serveras
Tokångest och mår verkligen skit....försöker skingra tankarna. Måste klistra på ett leende då det kommer en och köper vår kamin om en stund, har bara lust att gå och lägga mig igen och dra täcket över huvudet. Var ett tag sen jag kände såhär och hade glömt hur jobbigt det är. Förhoppningsvis har den ångestdämpande hunnit verka tills människan kommer.
Kram! vet alltför väl hur det där känns!Tokångest och mår verkligen skit....försöker skingra tankarna. Måste klistra på ett leende då det kommer en och köper vår kamin om en stund, har bara lust att gå och lägga mig igen och dra täcket över huvudet. Var ett tag sen jag kände såhär och hade glömt hur jobbigt det är. Förhoppningsvis har den ångestdämpande hunnit verka tills människan kommer.
Usch. Hoppas smärtan ger med sig snart så du får sova lite.Jag försökte sova en stund till imorse men när det började göra ont så var det bara att ge sig
Usch. Hoppas smärtan ger med sig snart så du får sova lite.
Grattis Voff!Tack! Cool tårta. Undra om den smakar hundhår (det är jag ju van att äta på allt)
En kompis kallar Ö&B samt Rusta för "White trash supermarket". Vi handlar båda där så det passar tyckte han.Stort grattis @Voff och så tänkte jag åka in på Ö&B eftersom det såg ut som om de hade bra priser på läsk till föreningen, jag måste även fylla på godisförrådet dit, det minskar i hög hastighet. Jag tänkte först att ja det är ju bra eftersom säsongen snart är slut men så kom jag på att utomhussäsongen drar igång snart och föreningen har två stora tävlingar nu under försommaren så det är bra att fylla upp...
Vad "härligt" det är när kroppen lever sitt eget liv, själv har nog en elefant suttit på mitt huvud inatt och fisigt genom båda öronen för jag vaknade för över 2 timmar sen och har inte kommit igång efter 3 koppar kaffe och är allmänt seeeeeg och har lite balansproblem så idag är det en "sån där" dag.Jag vaknade av att jag drömde att jag blivit påkörd och att det var därför jag hade så ont
Men nu är det bättre, tar bara ett bra tag för skröppelkroppen att komma igång
Vad "härligt" det är när kroppen lever sitt eget liv, själv har nog en elefant suttit på mitt huvud inatt och fisigt genom båda öronen för jag vaknade för över 2 timmar sen och har inte kommit igång efter 3 koppar kaffe och är allmänt seeeeeg och har lite balansproblem så idag är det en "sån där" dag.
Hrm igår drömde jag att jag var på restaurang och åt och drog upp en stor tofs med långt hår från halsen. Då låg Katten på bröstkorgen och sov
Tror jag ska borsta henne idag och raka gammelgubben Gösta, han har det så jobbigt i värmen senare så han ligger bara och flämtar när det blir varmare än +10. Fördelen för min del är att jag slipper katthår överallt! Undrar om man kan raka sin korthåriga hund och katt med