Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ska absolut hoppa i lopplådan,för nu både låter du illa o ser illa, God natt!@Voff ska dra igång det nu funkar det jättebra om det händer typ snart för nu verkar mina sömntabletter. Snabbaste fyllan jag upptäckT.
Nä jag ser knappt vad jag ska skrver, tjofladderfittan ända in i kakelugnen
Hahahahaha@Voff ska dra igång det nu funkar det jättebra om det händer typ snart för nu verkar mina sömntabletter. Snabbaste fyllan jag upptäckT.
Nä jag ser knappt vad jag ska skrver, tjofladderfittan ända in i kakelugnen
Mogen kan man vara alla andra dagar @Voff. På bästa dagen skall man göra det man vill!
Jag har dock inte ont Har en hög smärttröskel, så jag har ibland tom gett ok till att spänna lite extra
Han töltar bättre än min islänning
Fast jag har bara testat högre farter när jag provred honom, under första veckan han varit här hemma har vi hållt oss till skritt.
Du får väl komma och kika på honom om du är nyfiken
De är något större och ädlare än en islänningI dag hade vi tankt ta oss over Oklahomas grona bordiga falt och fortsatta over Texas oken ... men det blev inte sa mycket av det. Vi tog oss inte over hela Oklahoma ens, utan blev staende efter vagen aldeles for lange. Har har just raddaren i noden kommit. "Roadside assistance" tog evigheter pa sig att svara, att hitta nagon som kunde komma ut och visste inte riktigt vad de skulle gora Da uppenbarade sig en Highway Patrol. Han fixade fram en firma som kor ut och fixar dack haverier efter vagen ... Jag blev riktigt orolig nar han inte infann sig innom 10 minuter ... det tog en kvart.
Polisen ar fantastisk nar man har sammanbrott efter vagen har. Mycket hjalpsamma och verkligen raddare i noden.
(Vi KAN byta dack, men det finns inte en chance att fa av dacket utan en riktig luftdriven mutterdragare och nagon sadan har vi inte med oss ... dessutom har vi inte en domkraft som fixar att lyfta ekipaget)
Och nu tar jag mitt andra glas vin for kvallen. I kvall har jag verkligen fortjanat det!
Yngste sonen hade tandstallning och kunde inte forsta nar jag omkade honom och fragade om han verkligen kunde ga till skolan dagen efter hans tandstallning var spand. Han var mycket forvanad over fragan och kunde inte alls forsta varfor han inte skulle kunna det. Det gjorde inte ont alls, havdade han, bara spande lite.
Vad ar det for skillnader pa dem jamfort med islanningar? De toltar som en islanning (har alltsa inte Peruvian Pasos gangart, som ar mycket speciell) sa vad ar skillnaden mot en Islanning?
Grattis @Voff
Och godmorgon tråden.
Väcktes vid sextiden av en katt som tyckte det var bäst att jag inte sova mer. Efter att ha trampat runt i sängen och pratat en stund satte hon sig helt sonika i mitt ansikte.
Somnade om, men vaknade en stund senare av sambons klocka som han inte stängt av när han steg upp (han skulle köra sina föräldrar till tåget).
Blev väckt an A före 7 idag med ett "Mamma, idag fyller jag år igen!" Kalas i em alltså! Men vi startar lugnt med Peter Pan och frukost framför tvn. Det är ju några timmar kvar
Visst är det underbart?Min käre särbo hade glömt stänga av larmet på klockan (som vanligt) Går han upp (dvs vaknar från de döda) och stänger av den? Nej. Dvs jag är nu klarvaken