Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har en sån där plast under som det ska "rinna fram" på om det är blött under, men jag har även lagt in en tidning under utan att den blev blöt... Så jag tror inte att det är det felet tyvärr... :( Våran gamla hade ett litet läckage som man fick torka upp efter regelbundet så fungerade maskinen så jag kollade efter det. ;) )

Då är nog bara blöt i plåten under maskinen :D

Bra låt den stå men stäng av vattnet till den om ni kan det.

Diskar lite glas medans jag väntade på kaffet och provade tricket med kaffesump, det fungerade över min förväntan, tack @hallonsaft ! Visserligen fortfarande lite torr men inte alls så illa som det brukar bli! :up:

Jobbig hockey :crazy:

Är nästan sugen på att ta en öl till men min stackars kropp har knappt återhämtat sig efter Ålandsresan :angel:

Det sprids flytgödsel här idag och vinden ligger på från det hållet.
Listerna vid fönstret i tvrummet är inte helt ok så ja det känns även där inne haha

Kan någon trolla fram middag åt oss? Orkar inget och har ingen aptit...

Och så hällde dottern ut sin såpbubbleburk över kjolen på Elsaklänningen. :banghead:

Stallet klart för idag. Landat hemma och petat i mig en knäckemacka med brieost och ett glas juice för att överleva fram till middagen. Samlar energi för att orka släpa mig till duschen.

Undrar om en kanske kan få lift med någon till ÖB, där brukar sånt vara billigt...MEN det hjälper ju inte mot disken som redan finns...:arghh::arghh:
Det var inte så billigt på ÖB... :cautious: Jag köpte kaffemuggar till föreningen och tyckte att det var ungefär samma pris som på ICA... Mycket annat var dock billigt.. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V