Undrar om en kanske kan få lift med någon till ÖB, där brukar sånt vara billigt...MEN det hjälper ju inte mot disken som redan finns...
Buss?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om en kanske kan få lift med någon till ÖB, där brukar sånt vara billigt...MEN det hjälper ju inte mot disken som redan finns...
Det var inte så billigt på ÖB... Jag köpte kaffemuggar till föreningen och tyckte att det var ungefär samma pris som på ICA... Mycket annat var dock billigt..
@ainasoja inte skylla på kroppen när det är åldern berättade min kropp för mig vid tillfälle.
Ja! kroppen är en elak uppfinning med dumma åsikter och tankar
Då blir det helt plötsligt tämligen dyra engångsartiklar på en gång.Buss?
Ligger inte Willys kvar där du bor? De kanske har hyfsade priserUndrar om en kanske kan få lift med någon till ÖB, där brukar sånt vara billigt...MEN det hjälper ju inte mot disken som redan finns...
Då blir det helt plötsligt tämligen dyra engångsartiklar på en gång.
Självklart ska man inte "snålåka" på andra, men sånt brukar ordna upp sig på något sätt så länge man inte tvingar någon utan avsikt att kompensera.
Jo, det gör det, har även Lidl i närheten...jag tänkte bara att det är så mycket jobbigare att veta att man behöver gå hela vägen dit och hem...sen att det blir typ lika mycket gå om en tar bussen till ÖB + vänte-och restider, det ingår inte i logiken härLigger inte Willys kvar där du bor? De kanske har hyfsade priser
Är något liknande här, men då ska man hinna med bussbyten o.s.v. fram och tillbaka, då blir tiden knappJag vet inte vad ni har för priser där eller vilket systmen ni har men här kan man åla buss för 25:- och då har man nån tmmes övergång med. Tycker inte att det blir så dyrt om man kan åka på samma bussbiljett tur och retur.
Jo, det gör det, har även Lidl i närheten...jag tänkte bara att det är så mycket jobbigare att veta att man behöver gå hela vägen dit och hem...sen att det blir typ lika mycket gå om en tar bussen till ÖB + vänte-och restider, det ingår inte i logiken här
"Du klarar ju av att träna"...du anar inte hur less jag är på att höra det, som att det skulle göra någon skillnad liksom.Varför är det jobbigt att gå? Du klarar ju av att träna nu?
"Du klarar ju av att träna"...du anar inte hur less jag är på att höra det, som att det skulle göra någon skillnad liksom.
Jag råkar vara alldeles utomordentligt skittrött idag.
Förlåt själv om jag feltolkade, det var verkligen inte menat så.Åh förlåt men jag tyckte det var positivt att du klarar av det nu.
Förlåt själv om jag feltolkade, det var verkligen inte menat så.
Det är nog inte menat att du ska dammsuga, utan att du ska ta det lugntGrått och trist ute och en inte alltför bra dag för kroppen.
Men ut med vovve och så lite kaffe så är dagen lite bättr.
Nu skulle jag bara vilja hitta dammsugarpåsarna med så men jag vet att det inte är nån idé att leta för då hittar jag ingenting haha
Bråkat med sambo. Igen. Bestämt mig för att flytta ut så fort jag hittat en lägenhet. Fram tills dess har han tid att ändra sitt beteende eller acceptera att det är för sent.
Väldigt jobbigt men tror det är det enda vi kan göra nu.
Nejdå, det är inte långt egentligen och gåendet är nog minsta problemet, det är alla "förberedelser" som är värst.Men du hur långt har du till typ en ica affär eller Willys? Är det för långt för att gå?