Lunchat hästar, gått till affären och handlat och nu diskat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asg! Jag märkte inte ens "kudden"Ny kudde bakom BARNET eller?
![]()
![]()
Dalmatiner kan användas på många sätt. Både som hund och kuddeNy kudde bakom BARNET eller?
![]()
![]()
Nu börjar jag bli lite orolig för din synAsg! Jag märkte inte ens "kudden"![]()
Jupp och så väldigt diskret, precis som det anstår en äkta dalmatinerNä, den är ju så liten![]()
![]()
Kram*vinkar lite*
Jag är zombie just nu. Noll ork till något. Läser ikapp då och då men orkar inte så mycket mer. Förövrigt så sitter jag fast i traumat även enligt min kontaktperson på öppenpsyk... heja heja liksom. Det är tydligen inte smart/bra/konstruktivt att tillåta mig att känna de känslor som uppkommer när de kommer.![]()
Hoppas du har en superdupermegajättefin födelsedag med maaaassor av gott fika och sånt![]()
![]()
Grattis till dig @Monimaker +!!
Grattis @Monimaker på din dag!
Grattis på din dag @Monimaker hoppas den varit bra och att du ätit gott (läs onyttigt)
Grattis!
![]()
Grattis @Monimaker![]()
Grattis på dagen @Monimaker![]()
Var har @Reykjavik tagit vägen?
Ni är ju för fina!
Jag tog en liten bukepaus, livet utanför slog till med faslig kraft. Men det kanske är dags att spamma trådarna igen?![]()
Jag undrar om jag borde sluta med alla intressen och sätta mig i en lägenhet och ruttna bort.
Däääär är du ju!!!! Bra att du meddelar att du lever fortfarande!
Ni är ju för fina!
Jag tog en liten bukepaus, livet utanför slog till med faslig kraft. Men det kanske är dags att spamma trådarna igen?![]()