R
Reykjavik
Härligt att se dig igen![]()
Däääär är du ju!!!! Bra att du meddelar att du lever fortfarande!![]()
@bumpo och jag håller dessutom koll på varandra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att se dig igen![]()
Däääär är du ju!!!! Bra att du meddelar att du lever fortfarande!![]()
Då skulle jag i alla fall slippa äga en bil. De hittar liksom inte felet på den och jag måste ha en fungerande biljävel för att kunna bo här och utöva mina intressen. Jag har liksom en känsla av att den här bilj...n kommer att vara mer på verkstaden än på vägen.Dålig idé![]()
*vinkar lite*
Jag är zombie just nu. Noll ork till något. Läser ikapp då och då men orkar inte så mycket mer. Förövrigt så sitter jag fast i traumat även enligt min kontaktperson på öppenpsyk... heja heja liksom. Det är tydligen inte smart/bra/konstruktivt att tillåta mig att känna de känslor som uppkommer när de kommer.![]()
Jag tror att du luras lite nu din fulingLyssnar i alla fall INTE på julmusik. Nähä då, inte alls! För det ska jag ju inte göra förrän första advent, det har jag lovat dyrt och heligt. Så någon julmusik lyssnar jag alltså inte på. Alls.
![]()
Finns en anledning till att vi var många som ropade NeeeeeeeeeeeeeeejDå skulle jag i alla fall slippa äga en bil. De hittar liksom inte felet på den och jag måste ha en fungerande biljävel för att kunna bo här och utöva mina intressen. Jag har liksom en känsla av att den här bilj...n kommer att vara mer på verkstaden än på vägen.
F-n, jag saknar min Toyota. Det var bara att tanka och köra, tanka och köra. Bästa bil jag haft.
Minns jag inte att det var. Och vad var alternativet? Jo, sitta med ett soppaslukande monster eller ruttna bort i en lägenhet. Jag vill ju inte äga bil alls egentligen, men då är det lika bra att lägga ner ridningen, sluta med trädgård och sälja huset.Finns en anledning till att vi var många som ropade Neeeeeeeeeeeeeeej![]()
Bilen gick igenom besiktningen med rena papper och dessutom var bromsarna helt jämna värden på både bak och fram. Annars är det ju rätt vanligt att det skiljer lite lite, iaf vad jag är van vid med mina saabar jag haft![]()
Bilar är ett nödvändigt ontMinns jag inte att det var. Och vad var alternativet? Jo, sitta med ett soppaslukande monster eller ruttna bort i en lägenhet. Jag vill ju inte äga bil alls egentligen, men då är det lika bra att lägga ner ridningen, sluta med trädgård och sälja huset.