Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
*vinkar lite*
Jag är zombie just nu. Noll ork till något. Läser ikapp då och då men orkar inte så mycket mer. Förövrigt så sitter jag fast i traumat även enligt min kontaktperson på öppenpsyk... heja heja liksom. Det är tydligen inte smart/bra/konstruktivt att tillåta mig att känna de känslor som uppkommer när de kommer. :banghead:

*vinkar lite*
Jag är zombie just nu. Noll ork till något. Läser ikapp då och då men orkar inte så mycket mer. Förövrigt så sitter jag fast i traumat även enligt min kontaktperson på öppenpsyk... heja heja liksom. Det är tydligen inte smart/bra/konstruktivt att tillåta mig att känna de känslor som uppkommer när de kommer. :banghead:

:heart :heart :heart

Känner hopp om slutförande av samhällskunskap 1b idag men har mutat mig själv med färdigbakt kladdkaka i mazarinformar och tre på samma förmiddag = hjärtklappning.

Så nu dräller jag en stund på sängen med Edwind.

Hmm...behöver akutköpa telefon, och det på faktura ( :crazy: ) MEN på leget står mitt gamla namn, och personbeviset hittar jag inte. Får väl se om det går ändå...pappa erbjöd mig en av sina "bättre begagnade" men inte förrän på lördag och jag tror inte min håller ihop tills dess. Batteriet är tvärslut :eek:
Går från 71% till 0% på ungefär 2 sekunder när det känner för det...

*vinkar lite*
Jättejättekramar :heart:heart:heart

AAAARRRGGGGHHHH :banghead::banghead::banghead:
Blir så less på dumfan som jobbar på gården.. är hästvakt till hyresvärdens hästar. hittade hästbajs pch sågspån i hösilagebalen i fredags och maken ringde dumfan idag om att han får köra dit en ny. men nej, han ser minsann inget fel på balen :banghead: Kan tillägga att han har grönstarr och ser dåligt... dessutom.
Så nu måste jag dit och visa honom efter jobbet . Jag undviker normalt att ha med honom att göra öht .
Men så klart, jag hittar säkert på att balen är dålig, för att :confused: Vem vet...
Är fö han som är ansvarig för att skörda hösilaget...

jobbar..
Sitter också och klurar på kläder inför helgen. Ska vara med på sambons jobbs årsmöte, hålls på lite finare hotell. Så kläder för dagen, nåt roligare att ha på sig på kvällen och sen nåt bekvämt till dagen efter när jag och sambon ska ha lite trevligt på egen hand.

Uppdaterat temat och tillägg på hemsidan. Alltid lika nervöst att göra det!
Nu ska jag klä mig och åka upp till stan, lovat farmor att köpa och lägga rosor på hennes avlidne pojkväns grav, det är 11 år sedan han gick bort. Sen ska jag in på bibblan, jag hittade ett mönsterark här hemma som tillhör en bok jag lånade och lämnade tillbaka för 1,5 vecka sedan :o Hoppas boken finns i hyllan så jag kan smyga tillbaka det... Sen besikta bilen 14.30.

*vinkar lite*
Massa kramar till dig vännen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 861
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 769
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka