Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man märker ganska snart att den som inte hör av sig eller verkar bry sig är ganska efterbliven, bara att slå några sökningar i några databaser så hittar man det mest underliga.Inget ovanligt, här händer det mest att säljaren inte hör av sig![]()
Låter jättejobbigtVarför ger sig inte huvudvärken AV!?!
Nu har jag haft mer eller mindre konstant huvudvärk i 1 månad. Har MR bokad den 19: de, får se om jag står ut så länge....
Åååh, chokladpudding, där sa du något. Det har jag hemma, men jag har inte tillräckligt med mjölk hemma... skit också.Irish coffe, chokladpudding med vispgrädde,banana split,maräng swich mm
Det är det positiva med det att även om de inte dyker upp så har man fått ett städat hem, även om det är lite tråkigt att besöket inte kunde dyka upp.Hah. Det blev likadant här. Vännen hörde precis av sig och sa att det var så mycket folk ute att allt tog längre tid än planerat (det var lite saker som skulle fixas innan, det var också därför hon skulle ha vägarna förbi här). Såå vi tar det någon annan dag istället. Men ja, hemmet börjar se riktigt tjusigt ut (för att vara det här hemmet åtminstone)![]()
Det är inte bra att försöka läsa samtidigt som man äter och tittar ner precis mitt i ett ord... jag läste "skulle göra lik-kontroll..."Bra dag. Ätit mig stoppmätt på buffé och sen följde jag med syrran när hon skulle göra linskontroll.
Det var bra för de gav bort ett par gratis solbrillor till sina kunder som går hos dem
Jag hittade ett par snygga märkes i pilotmodell. Prislappen låg på typ 3700 kr så inte så tokigt att få gratis![]()
apelsinmuffins.![]()
Jaha! Receptet då ?