Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför ger sig inte huvudvärken AV!?!

Nu har jag haft mer eller mindre konstant huvudvärk i 1 månad. Har MR bokad den 19: de, får se om jag står ut så länge....

Inget ovanligt, här händer det mest att säljaren inte hör av sig :cool:
Man märker ganska snart att den som inte hör av sig eller verkar bry sig är ganska efterbliven, bara att slå några sökningar i några databaser så hittar man det mest underliga. :meh:

Varför ger sig inte huvudvärken AV!?!

Nu har jag haft mer eller mindre konstant huvudvärk i 1 månad. Har MR bokad den 19: de, får se om jag står ut så länge....
Låter jättejobbigt :(
Hoppas du får svar på vad det beror på.

Önskar att jag hade någon att åka hem till. Någon att dela filt i soffan med osv. Så tråkigt att vara själv jämt :(

Hah. Det blev likadant här. Vännen hörde precis av sig och sa att det var så mycket folk ute att allt tog längre tid än planerat (det var lite saker som skulle fixas innan, det var också därför hon skulle ha vägarna förbi här). Såå vi tar det någon annan dag istället. Men ja, hemmet börjar se riktigt tjusigt ut (för att vara det här hemmet åtminstone) :p
Det är det positiva med det att även om de inte dyker upp så har man fått ett städat hem, även om det är lite tråkigt att besöket inte kunde dyka upp. :)

Landat i Norge :) karln blev imponerad av min städning i skafferiet! :D tyvärr hann jag bara med skafferi och kryddskåpet, resten hade också behövt en genomgång :meh: kan tyckas jag styr å ställer redan men vi har pratat om det och han har skämtat om hur mycket jag ska ha för att sanera köket :p

Bra dag. Ätit mig stoppmätt på buffé och sen följde jag med syrran när hon skulle göra linskontroll.
Det var bra för de gav bort ett par gratis solbrillor till sina kunder som går hos dem:cool:
Jag hittade ett par snygga märkes i pilotmodell. Prislappen låg på typ 3700 kr så inte så tokigt att få gratis:up:
Det är inte bra att försöka läsa samtidigt som man äter och tittar ner precis mitt i ett ord... jag läste "skulle göra lik-kontroll..."

Kan säga att min reaktion var ungefär så här när hjärnan bearbetade allt:

"lik-kontroll?
huh.gif
.....
blink.gif
vänta lite här nu.....:eek:...... shiiiiiiit jag måste läste fel......
oh.gif
...........oh, linskontroll phew...
rofl.gif
"

Sen skrattade jag åt mig själv. :p

Just nu är jag sjukt trött efter att ett irriterat öga höll mig vaken i natt.
Slölyssnar på musik och har invigt mina nya silikonformar som jag fick i julklapp, blev ett gäng apelsinmuffins. Alldeles lagom storlek och lite roligare med färgglada formar :)

Jaha! Receptet då ?
:D
2 ägg
100 gram smör/margarin
2 dl mjöl
1.5tsk vaniljsoscker
½ tsk bakpulver
1 (ev två) apelsin
Smält smöret och låt det svalna.
Vispa ägg och socker vitt och pösigt, blanda i övriga ingredienser samt smöret.
Jag pressade 1 apelsin i smöret men tyckte det blev lite dålig smak, så riva i lite skal också skulle nog vara bra.
Grädda i formar, 10 min på 200 grader

Jag har tråkigt på jobbet. 2 brukare av 5 hemma. Jag ligger i soffan och kollar på tv och snorar. Förkyld och ont i kroppen :/

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 527
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 290
Senast: doppler
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka