@astronaut vilken läcker mobilväska 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som min typ av hundJag försökte gå en promenad med ena hunden. Hon tyckte inte att det var en bra idé. Ibland tror jag att hon är en katt
Tur att det finns flera hundar här![]()
Vill du byta mot fiskmåsar med ungar?SKITUNGARNA OCH ALLA SOM SKRIVIT, SJUNGER ELLER SPELAR SCHLAGER!!!!
Typ! Vinyl av olika slags (till kläder, till porslin/glas, till väggar bilar möbler), papper till scrapbooking, fusktatueringar osvOooh! Me want!! Kan man skriva ut vadsomhelst?![]()
Kaffe + jordgubbar då kan dagen inte bli annat än braGod morgon! Dags att starta kaffebryggaren och inviga dagen med en kopp.
På dagens agenda står rensa ogräs bland bärbuskarna och äta jordgubbar.
Det kommer bli en bra dag.
Borde funka tycker jag, sommaren har ju inte ens kommit.Tagit upp potatis till dagens middag. Kände mig lite wild and crazy så här på söndagsmorgonen så jag petade ner nya potatisar igen, undrar ifall det funkar eller e det för sent på säsongen?
Argh me want ännu mera!!Typ! Vinyl av olika slags (till kläder, till porslin/glas, till väggar bilar möbler), papper till scrapbooking, fusktatueringar osv![]()
Är väl det enda sättet att få en dag att börja rulla så sakta?Startar dagen med kaffe
Gud nej, jag är 25, mamma 65 och pappa 88Sen är jag trots allt kanske inte så ensam om att vara ung med gamla föräldrar (mamma blir 58 senare i år).
Du är permanent 21 årJag måste vara jätteung som har en lillebror som är 6år![]()