Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har tre hundar fatt lite traning, inte mer an 15-20 minuter var, men det var vad jag orkade med, de har dessutom motionerat pa motions band. Det ar for varmt for dem att motionera ute pa dagarna nu och jag ar inte tillrackligt morgontidig for att jobba dem pa morgnarna. :cautious: Sedan var det dags for manikyr och pedikyr ... och ett bad. Tva harar nagot sa out of this world att jag drunknar i hundhar ... den tredje harar inte ens en fjardedel ... men hon loper :banghead:. Nu doftar de dock som nyponrosor (eller snarare kokosnotter:rofl:) och jag har stadat tvattstugan, limmat fast bestickladan som driver mig till ett milt sammanbrott med att glida in i ladan varje gang man oppnar den, stadat verandan fram pa huset, och tvattat flera maskiner tvatt. Och sadat tvattstugan pa lite mer hundhar.:crazy:
Tanka sig ... nar jag forst insisterade pa att jag ville ha en Rottis var det for att de inte harar sa mycket.:confused: :laugh: :arghh: ... och det var den varsta logn jag nagonsin gatt pa.;)

Tagit upp potatis till dagens middag. Kände mig lite wild and crazy så här på söndagsmorgonen så jag petade ner nya potatisar igen, undrar ifall det funkar eller e det för sent på säsongen?

God morgon! Dags att starta kaffebryggaren och inviga dagen med en kopp.

På dagens agenda står rensa ogräs bland bärbuskarna och äta jordgubbar.
Det kommer bli en bra dag.
Kaffe + jordgubbar då kan dagen inte bli annat än bra :)

Tagit upp potatis till dagens middag. Kände mig lite wild and crazy så här på söndagsmorgonen så jag petade ner nya potatisar igen, undrar ifall det funkar eller e det för sent på säsongen?
Borde funka tycker jag, sommaren har ju inte ens kommit.
Var är värmen? :arghh:

Blev något knas på buke ! Det började spela musik och sidan stod och laddade hela tiden tills det slutade efter en ½ minut .Hade inget annat uppe heller

Funderar över om jag ska ta ett nyttobesök + ett roligare ihop eller istället ett nyttobesök + ett till nyttobesök?
Borde göra nyttobesök*2 men känns inte så lockande tyvärr. dock kommer jag inte undan dom så då får jag ordna det ändå ganska snart.
Motivationen är låg och risken att slippa undan så gott det går frestar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 082
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 507
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 213
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 964
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bråkande hundar
  • Valp 2025
  • Tuggbensfavoriter