Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis avslutat en något försenad lunch... :angel:
Bokat in foderhämtning i morgon och fixat hage i stallet :up:
Fina hästen fick vara ute och äta gräs en stund, hon ser ut som en busig fölunge som försöker vara allvarlig i sina försök att sköta sig för annars vet hon att hon åker hon in igen :p
Fina gula har hjälpt matte att sätta staket varvat med apport träning :love:
10 kycklingar än så länge och fler påväg :love:

Och jag deppar lite över att missa buketräffen och Falsterbo.... :(
*suck*

Tar ett glas vin och chillar hemma i soffan. Mkt skönt efter gårdagens utekväll!
Idag på stan kom en medelålders kvinna fram till mig och bara "alltså jag har nog aldrig sett någon gå så obehindrat i så höga klackar!" :D
Bara för det så har jag idag shoppat ett par sk "fotriktiga" skor, eftersom jag ska jobba som ledsagare måndag-torsdag nästa vecka! Är sjukt taggad inför detta, har snackat med personen ifråga idag och hon verkar skön!

1. Köpt en ny tävlingskavaj eftersom jag sålde min fina.
2. Blev star-strucked och nervös, men samtidigt sjukt tacksam när jag kollade upp på tdb vad finhästarna sysslat med tidigare!:nailbiting::love:Och så sitter lilla jag och styr runt på de!:love::o

Druckit en massa bubblig kombucha, och ätit för mycket grillat. Sojakorv med ajvar. Hallumi och majskolv. Mer kombucha. En liten bit tzay? Ja men visst serrö. Plockar med vattenmelonsalladen. Det finns ju faktiskt en del kvar här? Ja men självklart, inte ska vi lämna helt otacksamt. Tänk på barnen i sydsudan. Åh några sötpotatischips också?

Jäser i soffan.

Har börjat ladda för jobbet igen och håller på att fixa matlådor så nu puttrar en älggryta på spisen så köttet blir lagomt mört .Måste passa på då jag eldar i spisen då det inte är direkt varmt .Märks man har semester .Fick ont i halsen i torsdags och nu känner jag mig helt utslagen .Konstigt då jag alldrig brukar känna av feber utan det går på som vanligt .Får ta några rejäla whisky och se om det hjälper

Ibland undrar jag vad det är för fel på min släkt? Nu undrar min syster om vi kan plockar ut och sätta upp ett nytt kök de närmsta två veckorna, i mammas sommarstuga, med 6 sängplatser och det skulle då behöva få plats fem vuxna och två tonåringar, en 1,5 åring och en hund. Eventuellt två vuxna till som ska hjälpa till och bygga... :cautious: Samtidigt fyller min dotter 15 år och jag är rätt säker på att hon inte ville fira sina födelsedag i ett byggkaos, maken håller sig uppe en timme åt gången och 1,5 åringen är inte still en sekund. :nailbiting:

Imorgon ska vi åka och titta på VALPARNA - jag är lite nervös och det är inte ens min valp. Jag tror att någon här får väldigt svårt att somna i natt.... :D

K äter upp min mobil :eek:
19905269_1563292467066177_6971883278830829618_n.jpg

Det är en shilouette cameo, den kan användas till att skriva ut (den skär ut snarare) i papper och vinyl. Den vinyl jag skriver ut är till kläder, man stryker på det på tyget och så har man ett vinyltryck :D
Här ser du exempel på vinyltryck som jag har strukit på.
16997772_10158246376010114_366243719002002504_n.jpg
Oooh! Me want!! Kan man skriva ut vadsomhelst? :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 082
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 507
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 213
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 964
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka