Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det funkar toppen! Så gott att ha färskpotatis i höstTagit upp potatis till dagens middag. Kände mig lite wild and crazy så här på söndagsmorgonen så jag petade ner nya potatisar igen, undrar ifall det funkar eller e det för sent på säsongen?
Det var Bukemaffian som slog tillBlev något knas på buke ! Det började spela musik och sidan stod och laddade hela tiden tills det slutade efter en ½ minut .Hade inget annat uppe heller
Japp det finns inget annat sättÄr väl det enda sättet att få en dag att börja rulla så sakta?
/hallonsaft kaffetunna de lux.
Vaknade klockan 11! o.O Undra så om jag gått och blivit tonåring såhär på senare dagar![]()
Brukar alltid vakna mellan 8 och 9 oberoende hur sent jag gick och la mig, men i natt behövde jag tydligen 11 timmars sömnDet gör jag typ alltid om jag inte har ngn tid att passaEller jag brukar vakna av mig själv runt 10 och ligger och drar mig ett tag
![]()
Hoppas det är en film som dom gillarMathilde äter lunch. Hon ska nämligen på bio med grannens son![]()
Hoppas det är en film som dom gillar![]()
De ska kolla på Dumma mej 3![]()
Låter som en film för mig just nu, be gärna om omdöme sen så jag vet om den är nyttigOm man (det kan vara jag själv) glömmer att ladda mobilen kan man ju sitta och vänta på att den får lite laddning om man inte tycker att man har något vettigare att göra.
/hallonsaft glömsk, gammal, klantig, spånhuvud. Bara välja ett passandenytt mellannamn för mig idag![]()
Det ska börjas i tid.Mathilde äter lunch. Hon ska nämligen på bio med grannens son![]()