Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit lite frukost. Få se vad jag hittar på nu. Gå promenad ner till Ica och hämta ut paketet där kanske . Och sedan fortsätta städa i mitt rum

Alltså nu klarnar det gällande min blus jag köpte från Stella McCartney. Köpte stl 36 och den var snortight över axlar/överarmar. Ser nu att Stella har italienska storlekar. Stl 36 är alltså size 0/32.
Orkar eeeeej. Hade den varit trång rent allmänt typ över kroppen hade det ju varit iaf görbart att banta. Kan dock inte liksom skära bort axelpartiet :banghead::banghead::banghead:

Om man (det kan vara jag själv :angel:) glömmer att ladda mobilen kan man ju sitta och vänta på att den får lite laddning om man inte tycker att man har något vettigare att göra.

/hallonsaft glömsk, gammal, klantig, spånhuvud. Bara välja ett passandenytt mellannamn för mig idag :banghead:

De ska kolla på Dumma mej 3 :)
Om man (det kan vara jag själv :angel:) glömmer att ladda mobilen kan man ju sitta och vänta på att den får lite laddning om man inte tycker att man har något vettigare att göra.

/hallonsaft glömsk, gammal, klantig, spånhuvud. Bara välja ett passandenytt mellannamn för mig idag :banghead:
Låter som en film för mig just nu, be gärna om omdöme sen så jag vet om den är nyttig :o

Har precis fått reda på att min näst äldste son brukar knacka på hos sina kompisar och fråga om han får äta där :o

När jag frågade varför han gör det istället för att komma hem och äta så svarade han "För att jag är lat. Det är längre väg hem än till kompisen som bor precis där jag är" :rofl:

Så nu har vi pratat om det olämpliga av att göra så. Det värsta är att han är en liten smal sticka så jag undrar om dom andra föräldrarna tror att jag inte ger honom någon mat :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 082
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 507
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 213
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 964
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025