Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Regn här med! Men det är ett stilla fint regn så jag säger tack o bock till det. Funderar på om jag ska ta sambon i handen och åka in till staden. Vi har en del vi borde inhandla och lite planering att göra. Kanske ta turen förbi handelsträdgården.

Varmt och soligt här idag! Kom precis hem från stallet, kollade läget med min något hovömma häst. Just nu sitter jag och väntar på biljettsläpp till Ed Sheerans konsert i Stockholm, hoppas jag får biljetter :nailbiting:

Förvirrad förmiddag i en blandning av information från Hamburg, städning, matporr med Nigella på tuben, och te som kallnar.

Ska ta fram gräsklipparen så det börjar regna garanterat .Har myst med katten så mina ögon är helt igensvullna och kliar något fruktansvärt

En timme tills det är dags att gå till jobb. Tog på mig att jobba imorgon också. Ska spara pengar inför något nytt, så jobbar som en idiot just nu.

Sitter i trädgården just nu medan hundarna rastar sig själva. Duscha och göra mig klar, sedan försöka hinna svara på lite annonssvar.

Här är det uppehåll i regnet,vilket jag tackar för så hulliganerna kan gå ut o röja och jag städa här inne.
Tack o lov så minskar dom i antal denna o nästa helg.

AVSKYR när det är såhär mycket folk i byn! Jag vet att det är bra träning för valpen men när jag är febrig och trött så blir det bara jobbigt med allt folk + ofokuserad hund! Helt plötsligt känns han liksom ouppfostrad:wtf:

Dricker frukostkaffe, var uppe till 05.30 typ så är ju lite sne på dygnet ;)
Laddar för att rasta hund och sen festa loss ikväll.

Just nu kliar jag mig i huvudet och funderar på hur jag skall få två ark med urklipp att stanna snyggt i mitten och fortsätta vara kant i kant i ramen utan att använda lim, tejp eller häftmassa för att fästa dem. :D

[Insert Mission Impossible-musiken här.]

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 084
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 510
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 214
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 964
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI